събота, 31 март 2018 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 28-и март (сряда)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 28-и март, ден сряда!

Най-гледаната продукция за вечерта е "Разказвай, Черно море" (Sen Anlat Karadeniz). Показани бяха още епизоди от "Възкресението на Ертуурул" (Diriliş Ertuğrul),  "Прости ми" (Beni Affet), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy), "Елиф" (Elif) и "Не ме оставяй" (Beni Bırakma).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Разказвай, Черно море" (Sen Anlat Karadeniz) (еп.10) на телевизия ATV с рейтинг 16,85%.

2. "Възкресението на Ертуурул" (Diriliş Ertuğrul) (еп.112) на телевизия TRT1 с рейтинг 13,90%.

19. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1350) на телевизия Star TV с рейтинг 2,52%.

21. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.313) на Star TV с рейтинг 2,39%.

23. "Намери ме" (Elif) (еп.698) на Kanal 7 с рейтинг 2,28%.

27. "Не ме оставяй" (Beni Bırakma) (еп.58) на ATV с рейтинг 1,94%.