петък, 23 март 2018 г.

Вие пожелахте: Даниела Ромо


Певица, актриса и водеща - Даниела Ромо е цялостен артист.


Тя впечатли публиката с гласа си през осемдесетте години, всички искаха да имат същата коса като нея, слушаха я по радиото и я гледаха във "Винаги в неделя", във филми и сапунени опери; артист в пълния смисъл на думата - тя е Даниела Ромо.

Teреса Пресманес Корона, истинското й име, все още е активна в мексиканската телевизия; последните й роли са в теленовелите "Дива земя" (2017) и "Хотелът на тайните" (2016). Многолика, тъй като ни показа таланта и професионализма си по много начини. Видяхме я като певица, актриса, водеща, модел и дори комик.

18 теленовели, 8 филма, 13 пиеси, издадени 20 албума, саундтраци и е получила важни награди през цялата си кариера. 


Тя прибра дългата си коса, за да изиграе строгата доня Бернарда в "Триумфът на любовта". "Бижутата, кръстът, книгите и чантата, която ползва, са мои", споделя мексиканката. "Обичам да давам по нещо мое на героините си".

- В "Дива земя" мъжът ти, игран от Сесар Евора, има извънбрачна връзка. Ти какво мислиш за изневярата?
Много жени ще кажат, че мъжът е негодник. Аз съм от тези, които мислят, че мъжете са по-глупави и жените са тези, които манипулират. Мъжете просто се оставят, има биологична разлика, която е ясна, те пускат всичко навън, докато ние вървим навътре

"Да премина през такъв момент (битката с рака), ме научи как да живея живота. Искам да направя милион неща, имам кутия с идеи и неща за правене. Като човек, актриса и певица искам да се възползвам от наученото по пътя си".

- Продължаваш твърдо с Телевиса...
Тук съм почти цял живот, 45 години вече, дойдох много млада в тази компания. Това е моят дом, мястото, където изживях голяма част от живота си, където се учих и растях. Имах шанса да работя с почти всички продуценти. Аз съм като камък там, като част от интериора. 

- Би ли отишла да работиш в друга компания?
Нито сега, нито след това. Записано е и целият свят знае, че аз съм Даниела от Телевиса.

Най-новото занимание на Даниела Ромо е участие в мюзикъла "Здравей, Доли". Това е една от големите театрални класики за всички времена, а премиерата е предвидена за октомври. Доли е борбена жена, която не се оставя да бъде победена, изправя се пред всякакви ситуации. За голяма история голяма звезда!