събота, 24 март 2018 г.

Тайната на Габи Спаник по време на записите на "Узурпаторката"


Точно 20 години след финала на "Узурпаторката" Адриана Фонсека, която се бори с Габи Спаник за любовта на Фернандо Колунга, разкрива тайната на венецуелката...

Адриана Фонсека разказва как се е чувствала в тази продукция. "Падна ми се да се включа към средата на историята и бях малко нервна, защото влезнах, за да участвам в любовния триъгълник с Фернандо и Габи. Беше доста емоционално и голяма отговорност", признава мексиканката. Днес Фонсека има само хубави спомени със Спаник, която определя като "супер нормален човек и супер приятелски настроена". "Дори не приличаше на главна актриса". 

Едно от най-отличителните неща за Габи, според Адриана, е, че е била "супер мега дисциплинирана". "Разбирам я перфектно, тя е чужденка и трябваше да работи за неутрален акцент, за добрата личност и за лошата личност, така че през цялото време трябваше да е супер концентрирана и винаги работеше с треньор върху акцента си", обяснява Адриана.

Въпреки че са работили заедно, двете не са могли да си говорят много зад камерите. "Не защото е била студена или надменна, а защото трябваше да се концентрира и ако я видиш, е била на сета, за да снима", добавя тя. Но не всичко е било блясък. Изглежда, че актрисата е заспивала доста пъти на снимачната площадка. "Когато имаш прекалено много сцени, и на мен ми се е случвало, но на нея по-често. Не я критикувам, възхищавам ѝ се много за цялата работа, която върши. Толкова е красива, че приличаше на Спящата красавица. Записите бяха от 6-7 сутринта до 11 вечерта, така че между сцените, между смяната на светлина, на сет, си поспиваше". 

От друга страна, Фонсека е благодарна на Габи за съвета за красота, който прилага и до днес. "Бях впечатлена от тялото ѝ. Тя имаше изразени ръце, талия и тяло от най-добрите, които съм виждала. Попитах я, приближих се до нея и ѝ казах: "Каква е тайната ти?" и тя ми сподели, че чете и практикува доста интересна книга, озаглавена "Антидиета". Много е лесно и ти променя тялото. Това научих от нея и до днес ползвам този режим на хранене".