петък, 9 март 2018 г.

Вие пожелахте: Кристиан де ла Кампа


След като достига успех като злодей и главен герой на сапунени сериали, актьорът иска да си проправи път и като писател.


На 19-годишна възраст Кристиан де ла Кампа поема юздите на своя живот и се присъединява към военновъздушните сили на Съединените щати, тъй като голямата му мечта винаги е била да бъде пилот на самолети. Но сегашният актьор никога не си е представял, че животът му ще претърпи драстичен обрат, който ще му даде нови преживявания и удовлетворения. Сега, след като лети над небето и носи военната униформа с гордост, 36-годишният мексиканец живее нов етап в живота си между камери и сценарии, но все със същата страст. 

Въпреки че вече седем години мексиканският актьор се снима в сапунени сериали като лош и главен герой, сред които "Господарката", "Света Дяволица", "Земя на честта", "Дойде любовта", "Блудната дъщеря", тази година ще се впусне в ново амплоа - това на писател. 

- Как стана актьор?
Никога не съм искал да бъда актьор, да започна оттам. Бях във военновъздушните сили и исках да се присъединя към ФБР. Вече имах планове да напусна Военновъздушните сили и тъй като бях вече летял, на 18г. ми дадоха книжка и летях сам, мислейки, че това ще ми помогне да управлявам бойни самолети в Съединените щати. При пристигането си там, поради едно или друго нещо, в крайна сметка станах механик на самолети, мислейки, че е най-добрият начин да управлявам самолети, което е напълно невярно, но вече бях подписал и бях 'заклещен' четири години. 

- После какво се случи?
След престоя ми в армията на САЩ, където можех да влезна благодарение на двойното ми гражданство, се върнах в Мексико. Имах професия като авиационен механик и ми оставаше една година да завърша криминология. Тази една година щях да я направя онлайн и реших да отида в Мексико, но парите свършваха, затова започнах да се занимавам с нещо, каквото и да е. Сестра ми, която е DJ и модел, ми каза да си направи няколко снимки и оттам някой ме е открил и ми предложиха да влезна в Школата на Телевиса. Отначало го отхвърлих, защото не беше в моите планове, но те продължиха да ми се обаждат ​​и всичките ми приятели ме насърчаваха да приема и така започнах.

- Как би определил "Блудната дъщеря", последната ти теленовела?
Много хора не си представят какво стои зад един проект от тази величина. Беше много трудно, защото сюжетът беше доста взискателен. Научих много от големите актьори, които бяха в състава - как да работя, как да кажа това, на което съм готов и на което не съм. Този проект го определям като преди и след в моя живот.

- Какво те впечатли най-много да работиш в история, която засяга теми като отвличането, сексуалния тормоз, трафика на органи и корупцията?
Освен че засяга тези теми, цензурата им отнема от важността. Тези теми се засягт от гледна точка на фикцията, придава им се реалност и затова се отнема силното впечатление. В тази теленовела изживяхме цензурата, не можехме да кажем думи като дрога или хероин и това влияе на сценария и прикрива проблемите. За да се изправим пред тези проблеми, трябва да се говори открито, в противен случай е трудно.

- След такава роля би ли участвал пак в типична розова теленовела?
Казват, че героите те избират, а не обратното. Не виждам проблем да играя типичен герой от теленовела, лош, забавен мъж или каквото и да е.

- Какво ще запазиш от колежката си Исабел Бур?
С Исабел имахме възходи и падения заради натиска от работата, но си прекарвахме невероятно и се слушахме много. Дори и в реалния живот, защото на мен ми се наложи да изживея много от нещата, през които Исабел едва минаваше. Като колеги трябва да си помагаме, за да заздравим теми, за които, заради ритъма на работа, нямахме време да отидем и да си поговорим.

- С какво се занимаваш сега?
Искам да си почина малко. Не обичам да се появявам на екран веднага. Нека им липсвам на хората. Излезна филмът "Cofradia", в който миналата година се снимах с Габриел Сото. Сега пиша пилотен епизод на един сериал, планирам да бъдат четири сезона от по 12 епизода. Вече имам всички герои и какво се случва с тях, просто трябва да навържа историите.

- В какъв стил е сериалът? За какво ще се разказва?
Драма, комедия, напрежение, трилър, мистерия и мюзикъл са жанровете, които ще бъдат отразени във всеки един от епизодите, защото искам историята да има съдържание, което да се харесва на всички вкусове и да постигне международно отражение. Ще опиша случая на няколко двойки. Всяка една носи особеностите на всеки жанр и след това се преплитат с другите истории. Вярвам, че няма сериали от този тип, така че не искам да казвам много за това, което ще направя, за да не ми откраднат идеята. Всички герои са вдъхновени от реални събития, но ще ги опиша с други имена, за да не се засегнат.

- Как се появи тази идея да станеш писател?
Идеята се появи след края на "Дойде любовта", чийто финал не ми хареса. "Ел Гуеро" "Кастро е гений и той знае защо взема решенията, но бях недоволен от края, мисля, че му липсваше повече сила или отидоха по лесната част. Когато разбрах къде отиват нещата, реших да напиша собствената си развръзка. Не го направих във вид на сценарий или с диалози, но когато го показах на моите колеги и техническия екип, всички се съгласиха, че е много добро; дори ми казаха да го предложа на продуцента, но никога не се осмелих да го направя, защото чувствах, че това не е моето място. Лесно ми е да пиша и да си представя нещата, мисля, че имам творчество за това и ще поема риска.