четвъртък, 5 април 2018 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 04-и април (сряда)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 04-и април, ден сряда!

Най-гледаната продукция за вечерта е "Разказвай, Черно море" (Sen Anlat Karadeniz). Показани бяха още епизоди от "Възкресението на Ертуурул" (Diriliş Ertuğrul), "Вълк" (Börü), "Прости ми" (Beni Affet), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy), "Елиф" (Elif) и "Не ме оставяй" (Beni Bırakma).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Разказвай, Черно море" (Sen Anlat Karadeniz) (еп.11) на телевизия ATV с рейтинг 15,65%.

2. "Възкресението на Ертуурул" (Diriliş Ertuğrul) (еп.113) на телевизия TRT1 с рейтинг 14,66%.

15. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.318) на Star TV с рейтинг 2,44%.

21. "Намери ме" (Elif) (еп.703) на Kanal 7 с рейтинг 2,17%.

26. "Не ме оставяй" (Beni Bırakma) (еп.63) на ATV с рейтинг 1,85%.

28. "Вълк" (Börü) (еп.5) на Star TV с рейтинг 1,80%.

30. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1355) на телевизия Star TV с рейтинг 1,76%.