петък, 27 април 2018 г.

"Не ме оставяй" - от 07-ми май по bTV Lady


bTV Lady завърта мексиканската теленовела "Не ме оставяй".

Повторението тръгва на 07-ми май (понеделник) и ще се ротира всеки делник от 18:00 до 19:00 часа с повторения от 08:00 до 09:00 часа на мястото на "Земя на бунтовници". 

За пръв път "Не ме оставяй" бе излъчена през 2016-2017 година в ефира на bTV Lady. 

Историята:
Една история, в която въпреки пречките и предателствата, любовта триумфира, ако не в настоящето, то поне ще го направи по-нататък, в бъдещите поколения. Това е сърцераздирателна история, в която властта, завистта, егоизмът и желанието за притежание бележат по един трагичен начин дълбоката любов между Паулина и Адриан, които въпреки това успяват да увековечат своята любов чрез дъщеря си Валентина и нейният обожаван Маурисио.