сряда, 18 април 2018 г.

Химена Наварете отпразнува първата годишнина от сватбата си


В началото на месеца Мис Вселена 2010 Химена Наварете отпразнува една година щастлив брак.


Красавицата и Хуан Карлос Ваядарес сключиха брак на 1 април 2017г. Близо 900 гости присъстваха на сватбата на годината в Мексико. Тогава моделът смени четири тоалета. Меденият месец беше в страни в Азия и Европа. Той продължава и до днес, тъй като не са спрели да пътуват. През март караха ски във Вайл, а оттам поеха към Ню Йорк, където трябваше да празнуват, но заради студа отидоха в Маями, където отпразнуваха първата си годишнина като съпруг и съпруга. Тя му е подарила обеци, а той - колие.

- Една година вече, Химена...
Една година, която направо излетя. Не знам как минаха толкова бързо 365 дни. Беше година на промени, на лично израстване и на наслаждаване като двойка. Нямаме още деца и сме господари на нашите дни и нашето време. Един дълъг меден месец. Беше една прекрасна и забавна година. Нека дойдат още!

- Говори се, че си бременна...
Не е истина. Бебето ще дойде, когато Бог пожелае, но и двамата искаме да увеличим семейството. Мислим, че сега е моментът за това. За нас би било голяма благословия.

- Как отпразнувахте годишнината си?
Този ден Хуан резервира маса за двама в много красив ресторант край морето. Там вечеряхме, а после отидохме да танцуваме с група приятели. Когато се прибрахме, останахме сами и си говорихме дълго време.

- Ще направиш ли пауза в кариерата си?
Да. Сега мой приоритет е бракът ми, а и нямам много време, тъй като пътуваме често. Но съм правила и ще продължа да правя някои неща като кампании за някои марки, когато времето ми го позволява. Истината е, че сега съм фокусирана върху личния си живот.

- Кой момент от сватбата си помниш с най-голяма обич?
Моментът, в който влезнах в църквата, баща ми ме предаде пред олтара и когато станах преди церемонията, за да отида да целуна майка ми. Също и когато танцувахме заедно родителите ми, аз и сестра ми или когато свириха "Не ти искам луната" с Даниела Ромо, любимата ми песен, танцувахме с Хуан и с нашите семейства. Толкова ми харесва песента, че поисках да я изсвирят два пъти. Истината е, че имаше доста незабравими моменти.