събота, 28 април 2018 г.

Вие пожелахте: Ерика Буенфил


Има зад гърба си 40-годишна кариера и продължава да трупа важни проекти, да се приближава до феновете си и да се показва такава, каквато е.

Актрисата се намира в етап на пълноценност, а синът й навлиза в тийнейджърските години. Благодарение на добрите си отношения тя не се страхува да остане сама, когато дойде време той да напусне дома. Казва, че е взискателна и е лесно да се влюбиш в нея, но идва в пакет с работата си и сина си. Не се притеснява, че няма мъж до себе си, тъй като си прекарва феноменално.

- Какви бяха тези 40 години кариера?
Не е лесно, това са дълги години на работа в студиа, много протрити обувки по тези коридори, но съм щастлива. Не мога да се оплача, късметлийка съм, че имам работа и публиката ме приема. Имах късмета да разполагам с добри проекти като актриса и това ме кара да продължавам напред.

- Какви спомени изникват в главата ти, когато погледнеш към миналото?
Има неща, които забравям, когато се мъча да се сетя нещо, но благодарение на социалните мрежи си спомням за героините, които съм правила, феновете ми ги пращат. Миналото остава назад, живея в настоящето и планирам бъдещето в кратки срокове.

- Много си активна в социалните мрежи...
Да, много. Нямам филтри, казвам нещата, както ги мисля, пускам реални снимки, никога не позирам. Показвам се такава, каквато съм. Имах късмета хората да са ме виждали по всякакъв начин: млада, красива, свежа. Сега съм пълноценна жена и не искам да се представям за по-малко възрастна. Аз съм майка на 13-годишен син.

- От какво зависи?
От поведението, да живееш интензивно, да спреш да мислиш за външната красота и да подхранваш сърцето. Да се грижиш за себе си, упражнения и диета, но това, което наистина се отразява, е радостта, която носим, илюзията да сбъдваме целите си.

- Какво ти помага?
Да прегърна сина си, да се смея или плача на филм, да съм с приятелите си. Това ме кара да съм добре, да не се тревожа. Трябва да бъдеш себе си, а не да си проверяваш миглите непрекъснато.

- Какво ти казва синът ти?
Не му харесва да гледа толкова блясък, предпочита "земната" си майка с кецове, дънки, тениска и шапка. Посветена съм на него на 100%, той е моят приоритет, другият ми приоритет е работата и аз самата. Давам му необходимото време и си давам пространство и на мен.

- Как се разбирате?
Много добре, имаме си голямо доверие. Ние сме майка и син, защото приятели има много в училище.

- Как е сърцето ти?
Доволно. Сама съм, но не самотна, защото съм със сина си. Все още не съм намерила някого или не съм искала да намеря някого. Аз съм егоистка и имам толкова неща на главата, че нямам време за това. Трябва да е някой специален заради сина ми и защото имиджът ми е доста силен, а това понякога не се харесва на мъжете. Аз отивам в пакет, а не сама.

- Последната ти теленовела засега е "Двойният живот на Естела Карийо". Какво представлява тази история за теб?
Беше прекрасно предизвикателство, отговорът на публиката беше много хубав, приеха я с много обич. Голяма роля, хареса ми да съм в теленовелата, където се казаха силни думи и ситуации с мярка и уважение. 

- Освен това за първи път играеш лошата...
Ролята беше трудна, защото не ме бяха виждали като лоша. Има интересен обрат в историята. Доволна съм, защото е голям проект и прекрасна история.

- Трудно ли ти е да приемеш възрастта си?
Горе-долу, никога не ми се беше случвало. За мен беше голям удар да разбера, че Давид Сепеда ще бъде мой син и се изплаших, изправих се пред себе си, пред годините си. Осъзнавам възрастта си, но има едно момиче в историята, която ми каза 'баба' и първият път страдах ужасно, когато ми го каза.

- Как започна кариерата си?
Бях Пепеляшка на теленовелите, правих всичко дори водих едно предаване с Рене Касадос, живях в различни поколения, формати и промени. Много преживени неща и съм горда с това.

- Какво ти остава да направиш в живота?Бих искала да давам уроци, никога не са ми го предлагали, но мисля, че мога да разкажа много и да науча младите на важни и интересни неща. Това искат те, тези съвети и идеи, които биха им послужили в работата. Може би ще съм малко взискателна, защото за тази кариера се иска дисциплина, още повече когато започваш.

- Какво предстои сега?
Играя в постановката "Бащата" (El Padre) с Игнасио Лопес Тарсо от петък до неделя.


"Марисол", първата теленовела, в която видяхме Ерика Буенфил


 Скоро ще я гледаме пак в "Не ме оставяй". Тя се появява във втората част.


Синът й Николас