неделя, 8 април 2018 г.

Гизем Караджа от "Градско момиче" в откровено интервю: "Човек трябва да бъде с този, който му лежи на сърцето и душата"


Гизем Караджа е родена на 07-и септември 1992 г. в Истанбул.

Майка ѝ има албански корени, а баща ѝ е емигрант от Солун. Когато е малка, семейството ѝ се мести в Америка, където Караджа завършва основното си образование. По-късно се завръща в Турция. След гимназията печели стипендия за Истанбулския университет, където изучава френски език и литература. Гизем участва в редица конкурси за красота, сред които и "Мис Турция", където финишира на второ място. 

През 2012-а красавицата участва в сериала "Опасна красота" в ролята на главната героиня Муазез, като така започва кариерата ѝ на актриса. През същата година се включва и в продължението на "Огледален свят" - "Пътят на Емир". Снима се и в "Надежда за обич", който излиза през лятото на 2013-а. Гизем става особено популярна с превъплъщението си на Гюл в комедийната поредица "Градско момиче". В момента в Турция върви най-новият ѝ проект - мелодрамата "Човешка вина" (İnsanlık Suçu).

- За любовта може ли да има език, религия и раса?
- Според мен не. Човек трябва да бъде с този, който му лежи на сърцето и душата.

- Каква е вината на човечеството в световен план?
- Един се променя от само себе си, друг пък го прави заради пари. Всичко това е вина на човечеството! В днешни дни хората извършват ужасни престъпления. Като насилието - особено по отношение на жените и животните...

- Проявявано ли е насилие спрямо вас?
- В юношеството ми ме закачаха в автобуса. Имаше моменти, когато не съм могла да се защитя като жена.

- Толкова сте млада, кариерата Ви върви нагоре... Защо решихте да се омъжите?
- Всички актьори, които виждате на екрана, се женят. По-рано никой не искаше да се разкриват подробности от личния му живот, но сега ситуацията вече е друга. Съпругът ми ме взе за жена, знаейки, че съм актриса. Ето защо бракът не пречи на кариерата ми.

- Как се запознахте?
- В свободните ни дни с колегите от сериала "Градско момиче" отсядахме в едно заведение в Мугла. Кемал беше негов собственик. Така се запознахме. През деня ходихме на кайтсърфинг, а вечер палехме огън и наблюдавахме звездите. Това беше лятна любов. В края на краищата разбрахме, че сме един за друг, и ето вече 3 години и 5 месеца сме заедно.

- Какво Ви хареса у него?
- Успехът му! Той сам печели парите си, както и аз.

- Какво промени бракът във вашия живот?
- Кемал е родом от Измир, там живее и работи. Аз заради работата си съм постоянно в Истанбул. Понякога ходя при него, някой път той идва при мен. Засичаме се по някакъв начин (смее се). Все още не е дошъл момента да заживеем в общ дом...

- Появиха се слухове, че ще се явявате на кастинг за роля в сериала "Игра на тронове"...
- Винаги съм си мечтала да участвам там. Това е любимият ми сериал, но за кастинга вече съм закъсняла.

- Ако Ви бяха избрали, бихте ли се снимали в еротични сцени?
- Това е актьорството... Щеше да ми бъде трудно, но бих го направила, ако е нужно за ролята ми.