сряда, 11 април 2018 г.

Новият живот на Сара Минц (Марица Родригес)


Миналата година актрисата обяви, че слага край на теленовелите и започна нов живот.


Един летен ден на 2016-а по време на промоциите на теленовелата "Изискана дама без пари" Марица Родригес затворила очи и вдишала дълбоко. "Какво правя с живота си?", се попитала и напуснала салона за красота на луксозния хотел Рехис де Хюстън, обграден от журналисти и фотографи. "Усетих един лъч светлина да ми казва: "Какво правят децата ти сами?"".

От този ден 42-годишната актриса решава, че нейният живот и семейството й трябва да са нейн приоритет, оставяйки назад миналото си и католизма, за да стане модерна еврейка и да почне нов етап, наричайки се Сара Минц. Трансформацията й не е била от днес за утре - години наред е учила за това. "Много хора мислят, че това е смешно. Каква глупост, религията прави луди хората!", споделя бившият модел. "Но има по-дълбоко схващане".

С 23 теленовели зад гърба си, сред които "Съседската къща" и "Мъж под наем", колумбийката се сбогува с дведесетилетната си работа пред камерите и днес е домакиня в луксозния квартал Поланко в Мексико Сити, където се посвещава изцяло на съпруга си Джошуа Минц на 52г., на двете им деца Акива и Йеуда на 4г. и на Бог. "Можех да продължа да играя, но искам да отида на друго ниво", казва Минц, която си смени името заради едно божествено провидение и сега никой мъж не може да я докосва, освен съпругът й, нито може да си показва краката.

"Децата не са твои... те са на Бог. Аз съм просто средство. Светът има нужда от светлина и ако мога да доведа няколко деца с голямо съзнание, ще съм част от промяната". 

"Тази съм аз! Не оставих единия живот заради друг, просто съм в процес на трансформация. Не ми липсва нищо, пълноценна съм", твърди Сара Минц.

"За да води живота, който сега води, се изискваше да изостави славата, теленовелите, кариерата си. Намери своята духовност. Струва ми се възхитително и за уважение", казва за нея съпругът й Джошуа Минц.

Сексапилът и блясъкът, които колумбийката придаваше на червения килим, ще останат завинаги в спомените. Ето някои от най-добрите й снимки: