понеделник, 30 април 2018 г.

Маурисио Очман се отказа от ролята си в "Господарят на небесата". Защо?


Актьорът играеше наркотрафиканта Чема и дори имаше собствен сериен филм.


Бащинството промени до известна степен актьора. Няколко месеца след раждането на Кайлани, втората му дъщеря, от уважение към публиката и отговорност като актьор Очман реши да не играе повече Чема.
"За мен е важно, преди да си направите предположения и клюки, да Ви кажа аз самият защо реших да не продължа да играя Чема. Струва ми се, че публиката, която ме следваше почти 5 години с този герой, заслужава обяснение от моя страна и не слухове. Единствената реалност е, че героят имаше голям успех и знам, че логичното беше да продължа", започна съобщението си Маурисио, предизвиквайки вълнение сред феновете си.
"Засегна ме дълбоко, когато осъзнах колко момичета и момчета от всякаква възраст се приближаваха до мен, за да ме поздравят, защото са фенове на героя и да ми кажат, че му се възхищават. Тъжно ми е и се ядосвам, че този тип съдържание стига до децата и ако родителите не са достатъчно отговорни, за да ги оставят да гледат този вид предавания, сякаш са за цялото семейство, в мен би трябвало да съществува тази отговорност като артист извън славата и парите".
Посланието му стигна до феновете му, които разбраха мотива да вземе това решение. "Тези сериали определено не са за деца, които може би все още не могат да различат реалност от измислица. Това е единствената и истинска причина, поради която реших да не продължа с този тип съдържание, предпочитам да дам на публиката друг вид забавление... Ще дойдат нови истории и герои. Засега мисля, че този жанр вече се експлоатира много. Благодаря от сърце". 

Други почитатели на актьори пък го критикуваха. "Разбирам позицията ти, но е нечестно за нас, които бяхме до теб и все още те чакаме" или "Това ли мислише в първия сезон? Защо чак сега?"

Колеги на Маурисио Очман, които участват в такъв тип продукции, го подкрепиха за решението му. 

Фернанда Кастийо (Господарят на небесата): "Голям си, приятел".
Алехандро Лопес (Господарят на небесата): "Господин актьор и голям човек. Дълбоко уважение и възхищение. Смело решение и голям урок за всички".
Фернандо Нориега (Господарят на небесата и Чема): "Достойно за уважение и възхищение, Маурисио, нека животът те дарява с успехи и проекти на твоята висота, каквито заслужаваш. Удоволствие е, че работихме заедно.

Вместо Очман, съпругът на Сурия Вега Алберто Гера влиза в този образ в шестия сезон.


Няма съмнение, че решението на Очман предизвика дебат дали този тип съдържание, в което главен герой е наркотрафикантът, е вредно за обществото, или не. А ти какво мислиш?