петък, 20 април 2018 г.

Вие пожелахте: Скарлет Грубер


Идва от артистично семейство и бе неизбежно да не последва пътя на изкуството, борейки се сама да изгради своята кариера.


Скарлет Грубер е дъщеря на актриса и певец. Тя започва артистичната си кариера като професионална балерина на класически балет още от малка, докато една контузия не я изважда от салоните. На 18г. поема по пътя на актьорството. Учи драматично изкуство в родината си Венецуела и в Маями. Дебютира като актриса през 2010 с второстепенна роля в телемунделата "Аурора". Като модел е участвала в няколко реклами и музикални клипове на Елвис Креспо, Ел Ката, Крис Граб и Иса Гадала. 

През 2012 участва в "Страстно сърце", а година по-късно в "Росарио". През 2014 играе за първи път с Ана Лорена Санчес в "Красавица". Същата година се снима във филма "Осмината" с Кимбърли Дос Рамос и Лорена Рохас. Следва първа главна роля за нея в "Земя на честта", където отново си партнира с Ана Лорена Санчес и Кимбърли Дос Рамос. В края на 2015 участва в лентата "Татуировката". На следващата година има специално участие в наркосериала на Телемундо "Чема". Миналата година получи отрицателната роля в сериала на Никелодеон "Вики". След като приключи записите, отиде в Телевиса, където дебютира с ролята на лошата Ванеса, спечелила сърцата на мнозина.

Една от мечтите на Скарлет е била да работи в Телевиса и след няколко кастинга най-накрая получи роля - тази на лошата в римейка на една от класиките "Есмералда". Учила е психология, иска да отвори собствена фондация за деца.


- Как се определяш?
Човечна. Смятам, че това е мисията на живота - да можем да помагаме на най-нуждаещите се. Смятам се и за сладка и способна да се свържа с всеки един човек.

- Идваш от артистично семейство. Винаги ли си мислила да следваш този път?
От малка знаех, че ще бъда артист. Това определено тече във вените на семейството ми. Израснах сред концерти и телевизионни студиа, наблюдавайки магията в развитието на кариерите на родителите ми и знаех, че това искам за себе си.

- Какво си помисли първо, когато получи контузията и трябваше да се оттеглиш от танците?
Първо усетих болка. Посветих много години за подготовка и това бе първата ми страст. Винаги съм знаела, че една кариера като балерина изисква много жертви. Затова почнах да тренирам за актриса, без да знам кога ще се възстановя от контузията. За моя изненада се влюбих лудо в актьорството.

- Имаш вече над шест теленовели и то в най-успешните компании. Винаги ли си вярвала, че ще стигнеш до там, където си сега?
Да. Винаги имах една успешна представа и никога не смятах да се дам за победена. Пътят на актьорството не е лесен, затваряли са ми много врати. Днес продължавам да се боря да покоря нови предизвикателства и да стигна още по-далеч.

- На коя героиня се наслади най-много и коя те е оставила изтощена?
Най-много се насладих на Андреа дел Хунко от "Земя на честта". Андреа беше много хубаво предизвикателство. Най-много ме изтощиха близначките от "Красавица" на Унивисион, тъй като имах двойна отговорност в един и същ сюжет. Изтощаващо предизивикателство, но много хубаво.

- Защо се преместихте в Маями с родителите ти?
Аз съм венецуелка и на 8г. се преместих с родителите си в Маями. Родителите ми са артисти. Пътувах с майка ми, където имаше работа. Така живях в Колумбия и Перу, а после в Маями. 20г. живях там, преди да отида в Мексико Сити. 

- Как се появи възможността да отидеш в Мексико?
Господин Начо Сада, продуцентът на "Без твоя поглед", ми се обади, за да направя кастинг за ролята на Ванеса. Отидох бягайки от урагана в Маями. Слава Богу, мисля, че имах голяма химия както с Емануел Орендай, така и с Освалдо де Леон, както и с Лус Елена Гонсалес също се почувствах много добре и имах предчувствие, че ролята щеше да е моя. Два дни по-късно ми казаха: "Хайде, идвай!". Тъкмо се бях преместила в нов апартамент в Маями, но оставих всичко и отидох в Мексико. Щастлива съм, харесвам мексиканците, топлината, която се усеща. Щастлива съм, че влезнах в Телевиса, компания на чиято врата чуках много пъти, така че съм благодарна на господин Начо Сада.

- Ванеса първата злодейка ли ти е?
Да, въпреки че всъщност Ванеса не е толкова лоша, има хубави чувства, но е манипулирана от майка си и е жертва на обстоятелствата. През цялата история има конфликт между това, което майка й иска да направи, това, което обществото иска да направи, и това, което й диктува сърцето.

- Как се разбираше с Клаудия Мартин?
Тя е суперталантлива и направи ролята на сляпа много добре. Не е лесно, но мисля, че го проучваше много и се забеляза.

- Как се отнася Мексико с теб?
Отлично! Прекарвам си добре. Харесва ми тази страна, обичам културата, любовта, която се усеща, докато вървиш по улиците и пробваш храната. Фен съм на такосите! 

- Какво е да работиш в Мексико?
Обичам да снимам и дните, в които нямам записи, съм много тъжна. Образува се много хубава работна група и винаги пеем и танцуваме.

- Коя част от тялото си харесваш най-много?
Очите, защото с тях мога да изразя емоциите си. Всъщност в един мъж най-много ме привлича погледът. Така че това също е важна част от тялото ми.

- Сподели някой "виновен" вкус...
Обичам много сладките, шоколадите, сладоледите... От риалити шоутата това на Кардашиан. Винаги ги гледам и се замечтавам да имам техния ексцентричен живот. Имат голямо удобство и могат да пътуват, нещо, което обичам да правя, но не искам да се излагам толкова пред публиката, не бих искала целият свят да гледа всеки мой ден.

- Баща ти е певец. Виждаш ли се като певица?
Пея само в банята и съм щастлива. Гласът ми не е трениран, но бих искала да го направя, защото обичам да пея.

- Кой е най-ценният съвет, който родителите ти са ти дали?
Да бъда постоянна. В тази професия има успехи и провали и се затварят много врати. Затова трябва да си постоянен и дисциплиниран, никога да не спираш да учиш и да се подготвяш. Още от малка са ми втълпили тази дисциплина.

- Имаш ли приятел?
Не. Спокойна съм.

Много се говореше, че Скарлет и Емануел имат връзка, но и двaмата отричат.


Бившият й приятел Карлос.






Всичките героини на Скарлет /снимка Xiomara - Twitter/