неделя, 29 април 2018 г.

Какво прави Еухенио Силер в последните две години?


Последно се снима в теленовела през 2016-а в "Кой кой е?"...

За Еухенио Силер най-лесно щеше да е да остане в Мексико, където имаше име, и да продължи да оглавява теленовели на Телевиса. Но през 2009-а, след записите на "Моят грях", който гледахме и у нас, мексиканецът се осмели да напусне родината си в търсене на тази мечта, която имал от малък, а именно да си проправи път в САЩ. "Винаги съм искал да отида в Лос Анджелис, за да мога да уча. Като дете не можех, защото започнах да работя много млад. За мен да съм тук, в ЛА, е сбъдната мечта", признава 37-годишният актьор.

След няколко години работа за Телемундо, където оглави успешни истории като "Камериерка в Манхатън" и "Аурора", Силер реши през 2016-а, след приключване на ексклузивния договор с компанията от Маями, да се отдалечи от телевизията, за да продължи да се формира като актьор и да пробва късмета си в киното и защо не в Холивуд. "Една от целите ми винаги е била да правя кино и от 2016-а насам, почти година и половина, съм се фокусирал в това".

За това време той вече се е снимал в три филма. "Единият е за живота на Исус от Назарет и Апостолите, който заснехме в Испания и който ще се излъчи, ако Бог пожелае, през декември тази година. След това направих филм на английски, заснет в Атланта, "Blind Trust", който имах възможност да оглавя. Насладих се много, защото беше първата ми роля изцяло на английски. Филмът спечели като "Най-добър независим филм" на фестивала в Атланта и аз спечелих като "Най-добър актьор" на фестивала в щата Джорджия. Накрая се снимах с Марта Игарета и Омар Чапаро в Мексико, "Todos caen", комедия, в която също се забавлявах много".

Колкото до Холивуд, актьорът признава, че не е никак лесно да получиш шанс на американския пазар. "Може да имам кариера на испаноезичния пазар, но не и на американския. От самото начало дойдох с нагласата да започна отначало. На един от първите ми кастинги имаха нужда от хора, които спортуват и имат определени физически черти, така че отидох на кастинг и видях, че всички са с железни тела, кой от кой по-висок, кой от кой по-подготвен, по-атлетичен. Мисля, че никога досега не се бях чувствал толкова нисък и слаб", спомня си с усмивка Силер. "Конкуренцията тук е, че има 150 хиляди като теб и точно тук трябва да покажеш, че има нещо в теб, нещо което често не е свързано с таланта, с височината или подготовката, свързано е с магията между теб и камерата и режисьорът да повярва в тази магия", уверява той.

Но далеч от това да бъде съсипан, за Силер този път е бил "много хубаво израстване". "Върнах се към моето начало и беше като инжекция с надежда и адреналин. Щом можех да отида на друго място и да оглавявам проекти на други места, защо да не мога и там... За да работиш, било то на английски или испански, има процес и мисля, че сега градя основите, за да може в бъдеще да работя малко повече". 

За разлика от други латино актьори, Еухенио не отрича миналото си като актьор от теленовели. Напротив. "Телевизията за мен беше най-доброто училище, което можех да имам, защото за 10 години правих толкова много неща, практикувах, за мен беше урок и това ме доведе до тук", уверява. 

Всъщност актьорът не отхвърля възможността да се върне в телевизията, ако проектът си струва. "Искам да продължа да работя, искам да правя сериали, кино, да отида да работя в други страни. Бих искал да отида в Испания, в Бразилия, които също правят невероятни неща. Не знам, Колумбия също, Аржентина, Чили. Бих искал да пробвам в други страни и да покоря нови хоризонти, без значение дали е театър, кино, или телевизия", завършва красавецът.