сряда, 2 май 2018 г.

Рейтинги на сериалите в Турция от 01-и май (вторник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 01-и май, ден вторник!

Най-гледаната продукция за вечерта е "Жена" (Kadın). Показани бяха още епизоди от "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz), "Мехмед, завоевателя" (Mehmed Bir Cihan Fatihi) (финал), "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler), "Прости ми" (Beni Affet), "Намери ме" (Elif), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) и "Не ме оставяй" (Beni Bırakma).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Жена" (Kadın) (еп.27) на FOX TV с рейтинг 10,93%.

2. "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) (еп.101) на ATV с рейтинг 6,77%.

7. "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler) (еп.27) на Star TV с рейтинг 4,29%.

13. ФИНАЛ: "Мехмед, завоевателя" (Mehmed Bir Cihan Fatihi) (еп.6) на Kanal D с рейтинг 2,99%.

20. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.337) на Star TV с рейтинг 2,11%.

24. "Намери ме" (Elif) (еп.722) на Kanal 7 с рейтинг 1,97%.

27. "Не ме оставяй" (Beni Bırakma) (еп.82) на ATV с рейтинг 1,89%.

31. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1374) на Star TV с рейтинг 1,79%.