петък, 11 май 2018 г.

Вие пожелахте: Клаудия Алварес


В покоряване на нови проекти... Определено Клаудия Алварес се радва на пълноценност и хармония до съпруга си Били Ровсар. 


С времето Клаудия Алварес успя да покаже на себе си и на семейството си, че не е сгрешила, когато е усетила искрата на актьорството. Тя е успявала да навлезне успешно в телевизията, киното и модата и е наясно какво послание иска да предаде на мексиканското общество. Вече десет години трупа теленовела след теленовела, последната от която е "Дива земя".

В любовен план актрисата е щастливо омъжена за Били Ровсар. Историята им започва преди шест години, когато общ приятел ги запознава. От първия момент, в който пътищата им се пресичат, двамата не се разделят. Близо пет години годеж, предложение за брак достойно за всяка сцена от сериали или филми, каквито продуцира той, и сватба мечта на брега на Ривиера Наярита. 

Началото на актьорската й кариера...
"Когато казах на родителите си, че искам да уча актьорство, първо баща ми казваше, че няма начин, а и обстановката е ужасна, че съм много малка и той никога няма да ме остави да уча актьорство. Когато баща ми почина, казах на майка ми, че искам да уча актьорство и тя: "Не, как! Ние ще платим за университет, не за актриса, обстановката е ужасна. Как мислиш, че ще се справиш в тази среда?" Няма начин. И аз: "Не ли? Но това искам да правя. Тогава си тръгвам от вкъщи и ще видя как ще се оправям". Напуснах университет и отидох да уча актьорство. На 20 години напуснах дома си и въпреки че всички живеят в Мексико Сити, си наех стая. Те си мислиха, че след седмица ще се върна, че парите ще са ми свършили или че няма да съм успяла, но така и не се върнах"...

Най-важните моменти в кариерата й...
"Мисля, че когато успееш да бъдеш в проект, в който си вложил цялата си вяра и желание, било то проект в театъра или някъде другаде, това са хубавите моменти, триумфираш лично и професионално. За мен не е само един, няколко са. Когато мечтаеш да бъдеш в даден проект и оставаш, това е триумф". 

Огорченията на кариерата...
"Често работата може да е несправедлива, защото зависи от окото на друг човек. Той може да каже, че ти имаш или нямаш талант и това е ужасно, защото през цялото време се чувстваш съден, несигурен. Всичко е много субективно - за един може да си много добър актьор, за друг - лош. Неприятно е в тази професия, че има хора, които идват в 9.00 на снимки с поведение на "Ехо, как сме? Да свършваме, а?". Как така идваш и вече искаш да си ходиш? Не ти харесва работата ли? Защото ако ти харесва, няма да искаш да си ходиш. Има хора, които са с някого, с когото не иска, само и само да не е сам".

Отговорността да споделя послания...
"Обичам да споделям колко ми е хубаво, но най-вече да споделям работата си. Каквото казваш стига до толкова много хора, така че трябва да внимаваш какво послание искаш да предадеш. Аз искам да предам послание за любов, за обединени, за това, че наистина съществува любовта. Аз съм много прозрачна - ако има нещо невероятно в живота ми, защо да не го покажа? Опитвам се да ръководя всичко по най-позитивния начин и да предавам послания за любов".
Съветите на Клаудия...
"Първо, да си уверен, че можеш да постигнеш целите си и да работиш за тях, нищо няма да дойде самичко. Мисля, че всеки постига нещата заради енергията, която излъчва в живота. Борете се за мечтите си. Никой не може да Ви каже не. Не можеш да оставиш мечтите си в ръцете на някой друг. Яж здравословно, приемай се и се чувствай добре, какъвто/каквато и да си. Премахни несигурностите, радвай се на живота. В любовта... ако сълзите в една връзка са повече от усмивките, вземи решението да кажеш: "Тръгвам си". Анализирай се, виж от какво имаш нужда и се бори за него".

- Разкажи ни за кариерата ти...
Започнах преди 16 години да уча в Школата на Тв Ацтека и отидох, защото едно гадже работеше там и ми каза да отида да видя какво ще ми е нужно, за да влезна. Докато учихме, ни пращаха малки роли, за да трупаме опит. Работих в "Поглед на жена завръщането", бях в "Търси се мъж" и "Неопитомени красавици", направих доста теленовели и бях в театъра.

- Какво ти харесва най-много в професията ти?
Най-много ми харесва да играя героини, които ме изваждат от зоната ми на комфорт, да работя със супер интелигентни хора, интересни. Обичам дългите работни дни със сцени, които изискват концентрация, дисциплина, работа, учене.

- Какво чувстваш, когато виждаш първите ти теленовели от преди десет години. Какво ти напомнят?
Има проекти, които за мен бяха много важни и ме радват. "Хуаните", например, или "Поглед на жена" бяха теленовелите, които ме белязаха. В тях се чувствах като нова, незряла, но се справих. Обичам да си спомням каква бях в миналото.

- Започваш в Тв Ацтека и после отиваш в Телевиса. Каква беше промяната?
В началото беше трудно, защото имаше много малко хора от Ацтека, първият месец беше трудно, защото не познавах никого и усещах, че хората ме гледат странно. Защо Клаудия е там при положение, че има толкова много актриси? Но след месец се чувствах вече като у дома си. Тогава не беше обичайно да смениш компанията, сега вече всичко е отворено, но имах подкрепата на колегите си, отнасят се добре с мен.

- Колко е трудно да имаш приятели в тази среда и кои са твоите най-добри приятелки?
Като в живота - има смели хора, невероятни, такива, с които имаш повече химия, но не го виждам като нещо трудно. Важно е колко си отворен или затворен ти самият. Приятелки, които обичам с цялото си сърце, са Роксана Нахера, Инес Гомес Монт, Сеси Пиньеро, Сеси Понсе, Мария Елиса Камарго, Гретел Валдес имам много приятелки от моето поколение, с които учих, на които мога да се доверя, като сестри са ми. Мариана Сеоане я обичам с цялата си душа, не я виждам често, но мога да премина 200 км, за да я поздравя, целуна и да й кажа колко я обичам. Обичам хората да са честни, искрени и моите приятелки са такива.

- Последно се снима в "Дива земя". На какво се възхищаваш в героинята си Исабел Монталбан?
Тя е борбена жена, прави грешки като всеки човек, не е типичната протагонистка, която страда. Взима решения понякога правилни, понякога грешни; много е добра в сделките, помага на хората, спасява фирмата на семейството на съпруга й, опитва се да прости на мъжа си цялото зло, което й е причинил, но накрая сърцето печели. Има несигурности, страхове, много сложен образ.

- Какво ти остана от тази роля?
Обичам да рискувам с различни героини, често има табута: реалността надхвърля измислицата и ми харесва да създавам персонажи от реалния живот. Вземам със себе си смелостта и силата на Исабел.

- Как реагира, когато ти казаха, че влизаш на мястото на Майрин Виянуева?
Бях в шок, защото не го очаквах. В петък ми се обадиха да ми кажат, че искат да ме видят, за да влезна във вторник в един проект. Казах ок. Когато отидох в офиса, ми обясниха какво става. След като си тръгнах, веднага се обадих на Майрин. Тя знае отлично, че аз нямам вина за това, но когато нещата се случат така, другият ти се струва виновен. Освен това, на мен ми се случи подобна ситуация, когато влезнах в Телевиса, ужасно е. Колежки сме и знам, че Тя е кралица, голям професионалист, беше спокойна и ми каза много хубави думи.

- С римейка на "Просто Мария" получаваш първата си главна роля в Телевиса след няколко отрицателни. Как се появи тази възможност?
Не ми предложиха ролята директно, отидох на кастинг с други актриси. Слава Богу, продуцентът Игнасио Сада видя в мен отдаденост, за да дам живот на Мария. Щастлива и благодарна съм за тази възможност.

- Как определяш тези шест години, през които си с Били?
За мен това е най-хубавото, което ми се е случвало в живота. Имам мъж до себе си, който ме допълва във всеки един смисъл, той е всичко в живота ми, знам, че звучи много романтично, но наистина с Били разбрах какво означава вечна любов. Вече шест години живея в сън, в растеж, в любов, лоялност, романтика, отдаденост и подкрепа.

- Имате ли някаква техника, за да поддържате връзката си здрава?
Имаме си стратегии, сядаме и разговаряме за всеки проблем. Може да се ядосваме, но си казваме: "Обичам те с цялата си душа, но това ме безпокои" и така се успокояваме, наистина. Ако един незначителен мотив расте и се стигне до кавга, значи зад него стоят по-големи причини. Понякога егото не ни позволява да се извиним, затова използваме техники, за да деактивираме егото и да се извиним. И двамата сме чели много за емоционалната интелигентност и научихме, че всичко в живота е стратегия. Например, много сме си ядосани един на друг дори да не си говорим и всеки да спи на своята страна в леглото, но изведнъж, ако отида при него и го докосна два пъти с моя пръст по неговата ръка, означава, че се извинявам и е впечатляващо как изчезва ядът. Колкото и да сме ядосани, смеем се и започваме да говорим от сърце.

- Как го виждаш в професионален план?
Възхищавам му се с цялата душа, той е гений, брилянтен мъж, чувствителен, креативен, има идеи през цялото време. Храним се или играем и изведнъж спира, казва, че му е хрумнало нещо, визуализира си всичко, мисли как да бъде иноватор. Неговата креативност ме подлудява и впечатлява, защото освен интелигентен, той използва емоциите и чувствата.

- Какво те кара да се вълнуваш най-много от това, което ти предстои - да видиш семейството да расте и да станеш майка?
Откакто Били и аз сме заедно, разбрах, че вече имам собствено семейство. Това чувство расте все повече откакто се оженихме и заради всичко, което ни се случи. Знаейки, че някой ден ще имаме прекрасни деца с ценности, ме изпълва с щастие. Нямам думи да опиша емоцията, която усещам, като знам, че ще бъдат деца на Били, един голям баща, интелигентен и обичлив, така че от сега Ви казвам: "Хванете се и чакайте да видите какви хубави деца ще отгледаме!"

- И децата за кога?
Когато Бог пожелае. Много искаме с Били, мисля, че сме в невероятен момент от нашата връзка. Умирам да имам деца от него, той е най-добрият баща на света, има две деца (от предишна връзка), които обожавам. Най-хубавото ще е да забременея още тази година.

- Дебютира и като бизнесдама с шоурума Cleeo Studio. Как би описала този опит в света на модата?
Много е различно. Започнах преди три години със сестра ми, която ми е съдружничка. Започнахме да водим мексикански дизайнери и да продаваме дрехи. Същите тези клиенти започнаха да търсят ексклузивни дизайни и го отворихме отново с други дизайнери, този път и чужденци от Лондон, Испания, Франция, Италия, Колумбия, Канада, Перу. Работим с различни дизайнери, в които вярваме. Върви ни добре с Cleeo Studio, сестра ми е голяма съдружничка, продължаваме да търсим нови дизайнери, има наистина талантливи хора.


- Кои моменти обичаш най-много, когато си с майка ти?

Когато пътуваме. Ние сме сплотено семейство, имам брат и сестра, баща ни почина преди доста време и винаги пътуваме тримата с майка ни. Наслаждаваме се много, защото винаги се опитваме да намираме мигове, които да ни останат за спомени, изживявания, които ни сплотяват още повече.


- Какви планове имаш?
Работя по един филм, чиято премиера ще бъде през следващия февруари. Казва се "Всички падат", в него участват Марта Игареда, Омар Чапаро, Еухенио Силер, голям състав. Освен това, предстоят ми два филма, на път съм да получа правата на един френски филм и за пръв път ще продуцирам филм заедно с Били (половинката й) и съм много щастлива. Невероятно е!