петък, 18 май 2018 г.

Жаки Бракамонтес подписа с Телемундо


Жаки подписа договор за много проекти, които включват водене и завръщане в теленовелите.


Актрисата и водеща подписа дългосрочен договор за много проекти с Телемундо след 18-годишен престой в Телевиса. "В Телевиса се родих, формирах и развих призванието си. На нея дължа дълъг списък с проекти, в които получих големи уроци, отвориха ми пътища". Сега Жаки, която през последните години водеше "Гласът на Мексико", изненада всички с новината за присъединяването си към Телемундо.


Първата й работа ще е да води предаването "Да живее Световното и Още", стартиращо на 14 юни, когато започва и самото Световно първенство по футбол. Програмата ще се излъчва всеки ден от 19ч. с най-любопитното за деня от случващото се в Русия. 

"Щастлива съм да се присъединя към семейството на Телемундо и да съм част от групата таланти на канала. "Да живее Световното и Още" е само началото на многото проекти, които ме очакват в този нов и прекрасен етап от кариерата ми", каза Бракамонтес. 

Жаки Бракамонтес започна историята си с Телевиса през 2000г., когато спечели конкурса за красота "Нашата красавица Мексико". След това тя протагонизира доста теленовели, сред които "Глупачките не отиват на небето", "Ранени души", "Капризи на съдбата"... В последните години е водила предавания като Premios Latin Grammy, Premio Lo Nuestro, Premios Tv y Novelas и пет сезона на "Гласът на Мексико".