събота, 16 юни 2018 г.

Зерин Текиндор за неуспешния си брак, кариерата и още нещо...


Зерин Текиндор е турска филмова и театрална актриса, и художничка.

Тя е родена на 5-и август 1964-а година в град Бурхание, Турция.

Актрисата познава света на театъра много добре. Завършва специалност "Театър" в престижният университет "Хаджеттепе", стажува в Държавния театър в Адана, щатна актриса е в театрите в Анкара и Истанбул.

Особено наситена за Зерин е 2004-а г. - тогава навършва 40 години и получава театрална награда за ролята си в "Ревизор". Актьорското майсторство не е единственият ѝ талант.

В продължение на четири години изучава едновременно драма и рисуване и стажува при известни турски художници. Нейни картини има в много частни колекции, а досега актрисата е имала десет самостоятелни изложби.

В личния си живот Текиндор има един неуспял брак с колегата й Четин Текиндор, от когото има син - Хира. Момчето учи филмова режисура в Лондон.

За себе си Зерин казва: "Не мога да се възхищавам на човек безкрайно. Не съм толкова романтична, не позволявам на любовта да ме завладее изцяло. На 22 години се омъжих за Четин Текиндор. Запознахме се, когато бях последна година в академията. Той играеше главната роля в една пиеса. Всички му се възхищавахме. Две години след това не се бяхме виждали. Когато се върнах в Анкара, един ден телефонът звънна. Беше той. Предложи да се видим и аз се съгласих. Отидохме в един китайски ресторант. Четин каза "Ще ти се стори много странно, но искам да се оженя за теб". И аз се съгласих. Оженихме се, без да си даваме сметка какво правим. Може би защото при нас нямаше период на ухажване, не можах да свикна и след 10 месеца се разделихме. Обаче решихме, че сме взели прибързано решение и пак се оженихме. И добре направихме, защото се роди синът ни Хира. Не съжалявам за брака си. Но всичко свърши. Може би връзките си имат срок. Сега се виждаме, много добри приятели сме. Той умее да ме разсмива, чувствам се много добре в компанията му. От сърце му желая да бъде щастлив. Не мисля за нов брак. Смятам, че любовта е една, когато човек е на 20 години. Разбира се, тя е много приятно чувство, но сега не е в центъра на живота ми."

У нас сме гледали Зерин в хитовите сериали "Листопад", "Забраненият плод", "Север Юг", "С Русия в сърцето" и "Черна любов".