събота, 23 юни 2018 г.

Вие пожелахте: Гонсало Гарсия Виванко


Малко актьори, като Гонсало, са способни да съчетават талант и стил, характеристики, които са го превърнали в един от любимците на Мексико.


Красивият актьор се чувства на мястото си на снимачните площадки, но неговото вълнение не се ограничава в това дали ще играе добър или лош герой. Приключенският му дух го е отвел до пътища, където е открил страстта си и второто си призвание, което не е воденето, въпреки че му харесва и го прави много добре, а това да бъде истински пътешественик.

- Преди няколко месеца приключи теленовелата "Камериерките" (Las Malcriadas), където имаше главната роля. Как решаваш кога е време отново да поемеш по пътя си на актьор?
Винаги, когато приключвам теленовела, ми харесва да си взимам по един месец почивка и обикновено го използвам, за да пътувам, а това е една от моите страсти. Обичам да играя в теленовели, но да имам своето пространство, въпреки че работата на актьора е доста колеблива. Понякога имаме работа година и половина, понякога шест месеца нямаме работа и това време го използвам, за да пътувам и да ходя на курсове по актьорство. Опитвам се да се усъвършенствам винаги, да се връщам към фотографията, да се посвещавам на семейството си и малко повече на мен. Сега ще взема още курсове по актьорство, ще продължа да правя снимки по света и съм в процес на разговори за нов проект.

- С какво те спечели тази история, "Камериерките" (Las Malcriadas)?

Аз бях най-щастливият да играя в тази история, защото темата за белите робини никога преди не се беше показвала в ефир. За съжаление, това е истина и трябваше да внимаваме какво показваме, защото засяга много семейства по света и в Мексико го изживяхме на доста високо ниво. Като актьор съм заинтересован да участвам в проекти със силно социално въздействие, теми, които хората искат да видят в телевизията. 

- Играл си за Ацтека, Телемундо и Телевиса...

Нямам никакъв статут на ексклузивен артист, напълно свободен съм и бих искал да играя в театъра и в киното. Засега съм доволен от кариерата си, но не и удовлетворен на 100%. Определено имах доста интересно професионално и лично развитие, по-зрял съм, но работя върху търпението си, защото съм доста вироглав.


- Какво смяташ за хората, които подценяват актьорите от теленовелите?


Уважавам телевизията. Чувал съм много лоши коментари за нея, но просто е различен език, различна форма, която не е никак лесна. Бих искал да видя най-добрите холивудски актьори да правят теленовели с тези сценарии и количествoто сцени на ден. Може да се критикуват актьорите според това дали са добри, или са лоши, но самата работа е доста напрегната и изискваща.


- Преди известно време се върна от Япония. С какво те обогатяват тези пътувания?
Пътуванията винаги са ми харесвали, но си дадох шанс да се превърна от турист в пътешественик. Преди две години обикалях в продължение на седем месеца Югоизточна Азия. Бях сам с една чанта и тогава осъзнах промяната. Това е нещо, което не искаш да спреш да правиш, защото да пътуваш е обогатяващо. Разликата с един турист е, че той прави снимки, стои три дни и си тръгва, а на мен ми харесва да се включвам напълно в техния живот, да пробвам всякакъв тип храна, да говоря с местните хора и да видя как това разчупва моите схеми.

- Би ли искал да работиш в други държави, на други езици?

Бих искал да работя в Испания и САЩ, но първо искам да направя солидна кариера в Мексико. Иска ми се да правя кино тук, защото има големи таланти, истории и много интересни режисьори. Харесва ми идеята да работя в САЩ, но не за дълго, защото в Мексико имаме всичко.

- Пред какви препятствия си се изправял в кариерата ти?
Препятствия не бих казал, не е лесна професия, има кастинги, на които не те избират. Това е тежка професия, дълго време си отдалечен от семейството, приятелите, нямаш време. Много хора мислят, че е лесно, но са дълги часове от понеделник до събота, по 12-14 часа дневно, снимаш, подготвяш се, пропускаш важни семейни дати, рождени дни, сватби на приятели. Хората мислят, че заставаш пред камерата и говориш. Подготвял съм се в Испания, в Мексико, не съм спирал да уча, доста сложна кариера е.

- Родителите ти са били притеснени, когато си им казал, че искаш да бъдеш актьор...
Първо, се преместих в столицата Мексико Сити, но не с цел да ставам актьор. След това ми предложиха така и така съм там, да приема стипендия за учене. Не отидох, за да ставам актьор. Семейството ми беше притеснено, не им хареса идеята аз да бъда актьор, мислиха, че е каприз или нещо такова, но когато се дипломирах, се убедиха, че това искам да правя и ме подкрепиха. С тяхна помощ отидох да уча в Испания.