понеделник, 18 юни 2018 г.

Джесика Кох не е повикана за втория сезон на "Моят мъж има семейство"


Джесика Кох и Яир няма да участват в новата част на успешната теленовела.


Мексиканката увери, че не са я извикали да продължи с героинята си, както направиха с повечето актьори от първия сезон на мелодрамата, оглавявана от Сурия Вега и Даниел Аренас. Тя твърди, че не знае защо не са й се обадили. "Не ми се обадиха, не бях искана, не знам защо. Нашата двойка с Яир имаше успех, но така се случи. И така... не ми се обадиха, не ми казаха нито да, нито не, нито благодаря, нищо. Понякога така става в живота". 

Въпреки това, тя се явява на кастинги за други теленовели. "Направих два кастинга, но няма да говоря, защото е на лош късмет. Занимавам се и с фитнеса, пуснахме нови упражнения с йога, доволна съм от това как вървят нещата с фитнеса".


Твърди се, че Кох е имала проблеми с друга актриса от мелодрамата, а именно Лаура Вигнати. Джесика се скарала сериозно по време на записите на първия сезон с Лаура, която освен това е и половинката на продуцента Хуан Осорио. Кох обвинила колежката си, че изисквала по-специално отношение и повече внимание, тъй като била приятелката на продуцента. Вигнати отвърнала агресивно и виковете от двете страни не закъснели. Дали тази ситуация е повлияла на Осорио да не повика Джесика за "Моят мъж има повече семейство"?

Джесика, Лаура и Хаде Фрейзър бяха сестри в сериала. (Хаде е повикана)

Лаура и Хуан Осорио (вдясно) са двойка в живота