вторник, 19 юни 2018 г.

Ханде Ерчел от "Черната перла": "Мъжът до мен трябва да знае какво искам"


Младата турска актриса Ханде Ерчел, която гледаме като Хазал в новия сериал "Черната перла", вече не крие връзката си с Мурат Далкълъч...

Преди известно време тя сподели първата си обща снимка с половинката си в профила си в социалната мрежа Instagram. Селфито на Ханде и Мурат е направено в САЩ, където наскоро се проведе световният фестивал Coachella, на който и двамата присъстваха.

Ханде отскоро е в сърдечна връзка с бившия съпруг на Мерве Болуур ("Малки тайни", "Север Юг", "Великолепният век") - известния турски поп певец Мурат Далкълъч, който в интервю за интернет-предаване отговори на въпроса би ли се оженил отново след развода си с Мерве със следните думи: "Защо не? Разбира се, че искам да се оженя и да създам семейство. Бракът е нещо много хубаво и трябва да присъства в живота ни".

Преди това в свое интервю Ханде сподели, че я привличат обичащите и умни мъже. "Мъжът до мен трябва да знае какво искам и да бъде до мен, докато вървя по пътя си. Отношенията ни да са ясни", казва тя, но дали Мурат носи тези качества, тепърва ще се разбери от развитието на тяхната връзка... Преди това, в края на 2014 г., Ханде започва връзка с актьора Екин Мерт Даймаз, но през февруари 2017 г. двойката се раздели.

Ханде е родена през 1993 г. в Бандърма, Балъкесир. Учила е изобразително изкуство в турския университет за изкуства "Mimar Sinan" и през 2012 г. участва в конкурса "Miss Civilization of the World", проведен в Баку, като заема второ място и носи голям успех на родината си.

Първата си малка роля в сериал изиграва година по-късно - в хита "Чучулигата", а през 2014 г. следва участие в младежка поредица отново с епизодична роля. Същата година се включва в мелодрамата "Дървото на живота", а през 2015 г. идва големия успех за Ханде в актьорството, като през лятото започва да се снима в сериала "Дъщерите на Гюнеш". В него тя пресъздава една от главните роли - тази на Селин, и на фестивала "Златна пеперуда 2015" е една от носителките на приза "Най-добра изгряваща звезда".

Актрисата се включва и в успешния проект на Show TV, бележещ изключително високи рейтинги в Турция - "Любовта не разбира от думи", влизайки в образа на главната героиня Хаят. Там красавицата си партнира с Бурак Дениз, пише "Труд". През лятото на 2017-а Ханде започна снимките на сериала "Черната перла" в главната роля на Хазал.

"Като малка исках да бъда актриса, модел, певица, танцьорка, абсолютно всичко... След това започнах да се занимавам с моделство и конкурси за красота, а след това дойде и актьорството", споделя в интервю за турската преса Ерчел. Твърди, че славата не я е променила. В социалните мрежи едни я намират за секси, а други - че все още има детинско излъчване. "Като едно младо момиче да чувам и двете неща за себе си, много ме ласкае. Според ситуацията зависи дали ще съм секси или ще съм още дете. Трябва и да съумяваш да запазиш мярата, все пак", коментира на свой ред Ханде.

Ослепителната красавица не отрича, че се грижи за добрата си визия. "Ако бях това, което съм, само заради красотата си, нямаше да съм щастлива. Предпочитам да получавам повече мнения за актьорската си игра. А красотата е едно малко сладко предимство в цялата схема", доверява актрисата.

Ханде Ерчел признава, че винаги е била амбициозна. "Все още няма нещо, което да ми се е опънало и което да не съм направила, ако съм го поискала. Разбира се, и късметът е на моя страна. Вярвам с цялото си сърце, че ще продължавам в същия дух", заявява младата турска актриса, която има шанса да си партнира с Толгахан Сайъшман (Кемал) в сериала "Черната перла".