понеделник, 4 юни 2018 г.

Норкис Батиста получи удар в лицето


Инцидентът се е случил по време на записи.


Актрисата и модел Норкис Батиста получиха удар в носа по време на записите на теленовела. Тази неочаквана злополука я накара да насрочи дата за операция. Главната героиня на пиесата "Оргазми" публикува видео в профила си в Инстаграм, в което се вижда, че получава съвети от доктор Фройлан Паeс, специалист по лицеви операции.

"Винаги съм казвала, че в даден момент от живота ми аз ще си оперирам носа, но не знаех, че докато се снимам в теленовела, някой ще ме удари по невнимание и това ще ме накара да определя дата за операция, и очевидно след хиляди търсения намерих най-добрия , д-р @froilanpaez Харесвам неговия характер, харесвам неговия професионализъм, харесвам прозрачността и сигурността, която ми дава да знам, че ще бъда в добри ръце, щастлива съм и остава малко ...!"



Публикация, споделена от Norkys Batista (@norkys_batista) на