четвъртък, 7 юни 2018 г.

Камила Кейроз подкрепи приятелката на Неймар


Актрисата се изказа в защита на Бруна Маркезини, която отговори на слуховете за оттегляне от актьорската кариера, защото излизала с Неймар. 


Бруна Маркезини отговори на нейн последовател, който я критикува в Туитър, че оставя кариерата си, за да последва Неймар в Европа. "Мога да съчетая работата и личния ми живот, както правят толкова много хора. Спрете да гледате на мен като на по-нищожен човек, защото съм жена и трябва да "избера да придружа партньора си". Защо не питате Неймар дали би се отказал от футбола, за да живее тук, в Бразилия и да стои до мен, докато аз работя тук? Нашата работа не е проблем в нашите отношения". 

Тя беше подкрепена от Камила Кейроз, която написа: "Изморително е! Преминах през това в "Горещи пари", когато измислиха толкова много лъжи за работата ми и аз предпочетох да запазя мълчание. Разбирам те перфектно. С теб съм, Бруна Маркезини!". Екранната Луиза получи емотиконка сърце от Бруна и думите: "Ние сме заедно!".

Бруна и Неймар

Бруна

Камила и Бруна