събота, 21 юли 2018 г.

Коя е Нереа Камачо, актрисата от "Бялата робиня"?


Тази симпатична млада актриса спечели сърцата на зрителите с големия си талант.


Родена в малкото градче, наречено Баланегра, в провинция Алмерия, Нереа започва да учи театър на девет години. През 2009 г., когато е само на 12 години, испанката получава награда "Гоя" за "Женско откритие" за ролята си във филма "Път" (Camino). Въпреки че оттогава лицето й остава свързано с болното момиче, което изиграва, Нереа Камачо се движи с лекота в тази среда ( "Герои", "Искрата на живота" или "Три метра над небето" ), както и в телевизията със "Защитените", "Лодката" или "Добре дошли при Лолита". През ноември 2015 г. започва да снима в Колумбия "Бялата робиня", първата си теленовела. 

Името на Нереа Камачо е може би по-популярно извън границите на Испания, отколкото в тях. Въпреки че печели "Гоя" и е участвала в хита "Три метра над земята", лицето й не е толкова известно като другите актриси от нейното поколение. Може би затова през 2015 г. тя решава да се премести в Колумбия, за да играе в сериала "Бялата робиня", който й носи международен успех. Толкова много я харесват, че от Телевиса я канят да се снима в тяхната продукция "Дива земя", където е младата главна героиня. 


"Бялата робиня" разказва историята на Виктория, млада жена, която идва в Америка, за да се омъжи за богат търговец, като крие истинската си цел: да спаси семейството роби, което я е отгледало като дете. Нереа е една от новобранците, това е дебютът й в теленовелите и то извън земята си: "Всичко е ново и положително за мен. Трябваше да свикна с кастилския тук и по онова време, изучавах жените от висшето общество от онова време. Всичко ме е обогатило. Освен това, хората са много топли и открити".


- Как се появи тази роля при теб?
Продуцентът търсеше известно време главна героиня в своята страна, но не я намираше, затова реши да направи кастинг в Испания и аз се представих. Два дни по-късно ме повикаха.

- Познаваше ли някого от останалите актьори?
Не, не познавах дори Мигел де Мигел (Николас), който е андалусец като мен. Познавах работата му, но не бях играли заедно. Той е голям актьор, добър човек и изключително смешен.

- С кого от екипа имаше най-добра връзка?
Ние всички се разбирахме много добре, но с Паула Морено, която играе моята приятелка Ремедиос, имахме най-добра връзка.

- Страхуваше ли се да се снимаш навън?
Да, но исках да опитам, да разбера какво е да си на хиляди километри от дома, без защитата на семейството. Също така Виктория е един от най-богатите, най-хубавите и най-сложните образи, които някога съм правила.


- Какво ти хареса най-много?
Хората на Колумбия са прекрасни. На някои места почти имат какво да ядат и пак ги виждаш щастливи. Те се раздават за чужденците. Освен това, се научих да яздя кон. Преди се страхувах, но взимах уроци и ми хареса много.

- Теленовелата отразява живота на робите през 19-ти век. Беше ли трудно да снимаш сцените?
Да, знаех тази реалност, но е различно да я изживееш дори и да е измислица. Страдахме, когато снимахме сцените с удрянето с камшик и нечовешкото отношение към робите, самият език е жесток. Кара те да се замислиш, че все още има хора, които са подценявани заради цвета на кожата, расата...

- Гледаш ли теленовели?
Не, но бабите ми го правят. С тях гледах "Дивата котка" и "Сладка тайна". Като актриса мисля, че са интересен жанр и ми хареса да съм в тях.