понеделник, 23 юли 2018 г.

Габи Еспино с нова визия заради нова роля


Габи Еспино вече беше обявила няколко дни в профила си в Twitter, че се задава "радикална промяна". И наистина беше така. 


Венецуелската актриса най-накрая показа дългоочакваната и оповестена нова визия чрез социалните си мрежи и резултатът не разочарова никого. Протагонистката на хита "Дявол с ангелско сърце" не само се осмели да отреже дългата си коса, но и я потъмни.


"Намалих косата, подстригаха ми я, защото имам един супер специален проект, който утре започвам в Колумбия. Все още не съм свикнала с това много, но ми харесва ", каза Еспино миналия четвъртък чрез Facebook Live. "Отдавна не съм си променяла външния вид, така че се опитвам да свикна с това", добави тя.

Актрисата, която си дава нов шанс в любовта с пуерториканския водещ Хайме Майол, в когото е силно влюбена, призна, че й е било "малко" трудно да свикне с промяната. "Отне ми известно време да направя тази промяна на визията, защото не съм свикнала с къса коса. Но ми харесва. Мисля, че когато завърша сериала, ще остана така за известно време", каза майката на Ориана и Николас.

Новият проект, който актрисата започна да записва в Колумбия за Телемундо, е римейк на бразилския минисериал "Открадната любов" с Кауа Реймонд и Изиш Валверде. Новата версия носи работно заглавие "Да си играеш с огъня" и отново ще си партнира с Карлос Понсе след "Света дяволица". Тя подготвя и специална изненада за феновете си, които са нетърпеливи да разберат за какво става дума.


"Това ще бъде един много специален проект, висококачествен, е - като всичко на Телемундо, но това са много специални сериали, които се правят и да бъда част от този проект ме прави много щастлива. Ще бъда известно време извън Маями и ще Ви показвам неща чрез моите социални мрежи, затова бъдете нащрек" - развълнува се тя.



На 30 юли Габи Еспино пуска нова колекция червила, които ще може да намерите на нейния сайт gabyespino.com