понеделник, 16 юли 2018 г.

Жаклин Бракамонтес отново е бременна... с близнаци


Актрисата и водеща обяви, че е бременна за четвърти път.


Тази сутрин, 16 юли, водещата Жаки Бракамонтес разкри, че е бременна с близнаци и затова се чувства много развълнувана от появата на новите членове на семейството си. По време на сутрешната програма "Нов ден" на Телемундо бившата Мис Мексико заяви, че е щастлива заради новата си бременност, както и разкри реакцията на трите й малки дъщери от автомобилния шофьор Мартин Фуентес.

"Бременна съм! Аз съм в 14-та седмица. Много съм развълнувана от възможността да го споделя с всички Вас. Много сме щастливи всички у дома, дъщерите ми правят залози дали детето е момиче или момче", каза Бракамонтес в предаването. "Все още не знам пола на бебето ми. Рената и Каро искат да бъде момче, но все още не съм им казала цялата новина. Може да е момиче или може да е момче, защото са две бебета", добави тя, изненадвайки всички с факта, че тя очаква близнаци. 

След като го обяви по телевизията, Бракамонтес се обърна към социалните мрежи, за да сподели първата снимка на коремчето си. "Бременни сме Мартин и аз! Какво мислите? Ние не знаем пола, но бебетата са две! Нервна съм, но много развълнувана и щастлива !!! # Амин", написа моделът в Инстаграм, показвайки коремчето си на три месеца и половина.


Жаки Бракамонтес и състезателят Мартин Фуентес има три малки дъщери: Мини Жаки, на 5г., Каролина, на 4г. и Рената, на две години, обаче, двойката винаги е изразявала желанието си да има мъжка рожба. Двамата смятат и това да е последната бременност.

Честито!