понеделник, 13 август 2018 г.

Вие пожелахте: Ана Лорена Санчес


Когато човек в ранна възраст знае какво иска да направи в живота си, половината от пътя е спечелен. От този момент всичко е подготовка, за да триумфира.


И това е просто част от живота на младата мексиканска актриса Ана Лорена Санчес. Родена в Мексико Сити и живяла там със семейството си, но един ден родителите й са решили да се преместят в Макалън, Тексас, САЩ. В този град стъпила на сцената за пръв път, тъй като училището й редовно представяло пиеси и й харесало. На 18г. е съобщавала времето и шоу новините по радиото. След това е участвала в две новинарски емисии по Унивисион и Фокс. Когато нещата на границата се влошили, се преместили в Сан Антонио, Тексас.

Ана Лорена е била много успешна и е получила няколко награди за нейната работа. В същото време започва да учи танци в училището Pointe & Plié чрез фламенко и арабски танци. Тя се чувствала много комфортно в новия си град и за кратко време не само станала двуезична, но се адаптирала перфектно към новия мексико-американски живот.

През 2010 г. тя се мести в Маями, за да учи актьорско майсторство в семинарите на известни актьори като Себастиан Лигардe и Адриана Барасa и именно там тя преоткрива страстта си към актьорската игра и колко е важно за нея да предава на хората чувствителността си на артист. "Трябваше да докажа, че не беше просто извинение "Ана Лорена не иска да учи". Имах известна неувереност, защото съм първата актриса в рода. Толкова ми харесваха уроците по актьорство, че помолих Себастиан Лигарде да ми даде допълнителни книги, повече дейности, да ми препоръча филми. В училище не си пишех редовно домашните, но в този курс правих всички".


"Шест месеца по-късно майка ми ми каза, че един нейн приятел в Телемундо настоявал да се явя на кастинг. Казвах си, че теленовелите не са за мен, вкъщи винаги са били забранени. Не съм гледала никога теленовели, макар да помня, че на пет години се влюбих в Хуан дел Диабло, защото Едуардо Паломо беше най-хубавото нещо, което бях виждала на планетата. Както и да е, направих кастинга и бях избрана за младата главна героиня на "Опасни връзки" през 2012. Това е най-сложният образ, който съм правила. След това отидох в Мексико, учих в Школата на Телевиса, но само три месеца, защото ми предложиха да оглавя теленовелата на Веневисион "Красавица", една от най-важните продукции на компанията. Минаваш през хиляди проби, тогава разбираш, че кариерата ми зависи от това колко съм се подготвяла". 

- Къде живееш в момента?
Живея в Лос Анджелис и ми харесва.

- Мислила ли си някога, че ще стигнеш толкова далеч?
Всъщност дори не съм мислила за артистична кариера. Това беше нещо много далечно, нямах дори една възможност, въпреки че, разбира се, ми харесваше. Не смятах, че всичко ще се случи толкова скоро.

- Когато получи сценария на "Земя на честта", каква беше реакцията ти?
Много се идентифицирах със София.

- Какво обичаш да правиш най-много - театър, телевизия или кино?
Всичко ме привлича, макар че театърът е голямо предизвикателство, защото връзката с публиката е директна. Сякаш публиката участва и се качва на сцената.

- И киното?
Харесвам късометражния филм и наистина ми хареса работата с режисьора, езикът е много бавен и съдържа мистерия, която само екипът постига.


- Сега почти всички актьори пеят, а ти?
Засега пея само под душа, в колата и дори импровизирам.


- За да бъдат по-реални героините, предполагаме, че емоционалното отдаване е голямо. Как ръководиш този тип напрежение?
Научаваш техники, за да управляваш емоциите веднага. Всеки има свой начин да стигне до емоциите и да ги предаде. Може да създадеш емоция, но да не можеш да я предадеш. Например, в наркосериалите - колкото до ценностите не ми харесва, че продължават да се идеализират този тип герои от обществото. Но като актьор трябва да се запиташ какъв е характерът на героя и да го приемеш. Може би тези хора, не всички, са влезнали в този бизнес, защото не са имали други шансове, възпитание, възможности или просто има хора, които се раждат в тази система. Кой иска да се роди там? Растеш гледайки това цял живот. 

- Медиите се променят, интернет играе все по-важна роля в продукцията и разпространението на филми и сериали. Това пречи ли на плановете ти като актриса?
Не мисля, сега тв каналите минават през криза. Нетфликс продуцира сериали и филми с по-реални герои. Технологията ни отваря вратите и можем да гледаме каквото искаме. Вече няма "хората са глупави, ще гледат каквото им кажем".

- Какво не си способна да загубиш заради кариерата си?
Достойнството си. Искам да се гледам в огледалото всеки ден и да се гордея с това, което съм направила. Трябва да съм силна, за да съм вярна на себе си.

- Каква е целта ти като човек?
Бих искала да усещам, че работата ми служи за добро на хората и искам да имам семейство. Преди да стана актриса, исках да съм майка. Майка ми е щастлива домакиня и аз искам да съм. Знам, че основите, които ми помагат да съм силна, са поставени, защото родителите ми са били винаги до мен и аз искам да съм до децата си. Ако успея да създам сплотено семейство и да продължа да споделям изкуството си по някакъв начин, бих била щастлива.

- В бъдеще как се виждаш?
Бих искала да правя повече театър, харесвам теленовелите, но те отнемат много време, за да бъдат записани. Бих искала да се развивам повече като актриса и да правя филми в Холивуд.

Наскоро Ана Лорена се снима в нов филм. Така изглежда героинята й.