понеделник, 13 август 2018 г.

Баръш Ардуч: "Любимата ми сцена от "Любов под наем" е..."


Любимец на милиони по света заради ролята на Йомер в популярната турска романтична комедия.

- Как се подготвяш, за да играеш дадена роля?
В началото искам информация за характера, който ще играя. Интересувам се дори от зодиакалния му знак. По този начин мога да разбирам по-добре героя си. Моят мениджър също ми помага. Тъй като живях в Юскюдар, научих много за културата и ежедневния живот на региона. И това също ми помогна много.

- Какъв зодиакален знак си?
Аз съм везни. Роден съм на 9 октомври. Преди не вярвах в астрологията, но сега мисля, че е много важна.

- Каква е връзката ти с модата?
Не съм свикнал толкова с модата като жената, но ме интересува много.

- Какво харесваш в една жена?
Харесва ми обикновеността.

- Не ти ли харесва, когато една жена носи ниски обувки?
Не съм мислил за това, но мисля, че ниските и спортни обувки са добри. Най-хубавото е жената да се чувства удобно.

- Как започна да работиш като актьор?
Срещнах Айла Алган и си сътрудничихме в продължение на 9 месеца. По-късно работих със Садри Алисик в театъра.

- Каква беше първата ти работа?
Играх роля в поредицата, наречена "Küçük Hanımefendi". Беше добър опит за мен.

- Какво според теб е най-важното нещо, за да си актьор?
Е, обучението за актьор е основно, но най-важното е талантът. Обучението не е достатъчно, ако нямаш талант. Също така голямо значение има късметът. Много талантливи актьори нямат възможност да участват в проекти.

- Кой беше първият ти филм?
Първият ми филм беше "Deliha". Аз съм много доволен, защото това е филм, който хората харесват.

- Какво предпочиташ да играеш - роля в сериал или във филм?
Не мога да избера. Харесвам и двете. И двете имат нужда от много време за подготовка. Положителното е, че в сериала виждаш грешките и се подобряват във всеки епизод, но не можеш да направиш същото във филм.

- Ябълка или ягоди?
Ябълка.

- Чай или кафе?
Кафе.

- Имате ли тайна?
Свиря на ударни инструменти. Малко хора го знаят.

- Спомняш ли си първата си любов?
Разбира се. Това беше майка ми.

- Какво е секси за теб?
Харесват ми простите и семпли неща. За да бъда честен, не ми пука дали една жена е толкова секси.

- Кажи ми нещо, което не ти харесва да правиш...
Не ми харесва да казвам неща, в които не вярвам и не мога да ги направя.

- Кой е любимият ти филм?
Любимият ми филм е "Малкият брат". Харесвам всички филми на Кадир Инанир.

- Какво мислиш за Йомер?
Този тип човек не съществува. Той е пристрастен към работата. Той е утопист.

- Приличаш ли на Йомер?
В някои неща. Например, аз също съм антисоциален. Не се сприятелявам лесно.

- Ще чакаш ли любовта на живота си като Йомер?
Не, нямам такова търпение.

- Коя сцена от "Любов под наем" е незабравима за теб?
"Любов под наем" е фантастичен сериал. Всички моменти са уникални за мен. Но най-красивата сцена е тази от епизод 14 (турска номерация), в която трябваше да говоря на италиански език. Снимахме тази сцена 18 пъти. Елчин и аз се смяхме много по време на снимките.

>>>>>>>>>>>      https://youtu.be/Q2eJLRdznRI?t=2729  <<<<<<<<<<<<<<<


- Ако беше на мястото на Йомер и откриеш истината, какво ще направиш?
Ще си отида. Аз съм много горд. Но Йомер е добър.

- Кого обожаваш?
Разбира се, че обожавам майка ми.

- Какъв цвят на дрехите предпочиташ?
Сив.

- Коя е най-красивата страна, в която си бил?
Испания.

- Коя е най-вкусната храна, която готвиш?
Спагети.

- В кой спорт си добър?
Във футбола.

- За теб кое е най-красивото място?
Бейоглу.

- Кой е най-добрият съвет за твоята професия?
Обичай това, което правиш.

- Какво предпочиташ Туитър или Инстаграм?
Инстаграм.

- Лятна или зимна ваканция?
Летни почивки.

- Кое е най-любимото ти мобилно приложение?
Интернет банкиране.