събота, 11 август 2018 г.

Едит Гонсалес разкри, че е била изгонена от Телевиса


Неочакваното напускане на Едит Гонсалес от редиците на Teлевисa през 2010 г., за да се присъедини към конкурента ТВ Ацтека като ексклузивна звезда, оглави безброй заглавия в медиите, както национални, така и международни. 

По онова време се появиха много теории за тази новина, но трябваше да минат осем години, за да може мексиканската актриса да каже истинската причина, която я доведе да остави назад нейния дом за повече от три десетилетия. 53-годишната актриса използва Instagram Story, за да разкаже всичко. Всичко се връща към 2004 г., когато Едит забременява с дъщеря си, Констанца, докато снима мелодрамата "Жена от дърво". "Помолих продуцента да ме остави в теленовелата и той каза, че няма да го зачете, че няма да използва моята бременност като нещо такова, а след това буквално ме изгониха. Това е реалността. И не само ме изгониха от "Жена от дърво", но също така ме изгониха и от Телевиса", сподели незабравимата звезда на хитовия сериал "Диво сърце". "Реалността е, че ме изгониха. Не си тръгнах, изгониха ме", изясни актрисата.

Въпреки многобройните опити да я наемат отново, Едит, която наскоро пребори рак на яйчниците, твърди, че от компанията никога не искаха да работят заедно пак. "Направих "Свят на хищници", направих "Танцувам за една мечта", за да видя дали ще ме наемат, но не стана. Напротив, изпратиха ме в Колумбия да направя "Доня Барбара". Мисля, че се чувстваха като виновна страна", каза актрисата.

Едит си спомня сякаш беше вчера денят, в който един изпълнителен директор на Teлевисa й се обажда, за да й предложи да отиде да оглави теленовелата на Teлемундо в Колумбия, покана, която актрисата не се поколеба да приеме, защото производствената линия на компанията не й се нравеше.

"Аз вече виждах, че продуцентите на Телевиса винаги искаха преиграване, така че, когато ми казаха да отида да работя в Колумбия, казах: "Разбира се", т.е. исках опресняване, не искам да съм лошата, а ако ти си добра, плачеш през цялото време", призна тя. "За щастие, най-накрая разбраха в Мексико, че това не е вълната и те вече правят по-естествени неща", добави Едит.

През това време тя работи върху себе си, прекарваше повече време със семейството си. Освен че работеше по различни професионални проекти, Гонсалес не се отказа да се появява по телевизията и дори беше приета в "Ацтека".