четвъртък, 16 август 2018 г.

Вие пожелахте: Аарон Диас


След успешна кариера в Мексико Аарон Диас от няколко месеца започна да си поставя нови цели, сред които да покори зрителите на САЩ и да бъде първият латиноамериканец, който е подписал за Perry Ellis като лице на техните кампании.


Аарон Диас е отдаден баща, който обича много да се грижи за дъщерите си, Ерин и Рехина, да ги води в парка, на плажа, да бъде със съпругата си и да подхранва латино корените си. Семейството и работата му са двете големи страсти на Диас. "Тереса", "Любовна бариера", "Имало едно време Лола", "Света Дяволица", "Земя на честта" са част от теленовелите, които е реализирал. Актьорът обеща скоро да се върне на малкия екран с нова теленовела или сериен филм.

Красавецът и съпруг на аржентинската актриса Лола Понсе наскоро се снима в лентата "No manches Frida 2". Филмът разказва историята на крадец, който след излизането от затвора се връща да си върне откраднатите пари, които съучастникът му е заровил. В търсенето ще открие най-лошия сценарий: в земята, където са скрили плячката, са построили средно училище, което са нарекли "Институт Фрида Кало".

Актьорът не се притеснява да споделя с последователите си важни моменти от ежедневието си в Маями, където живее от известно време. Доказателство за това е видео, което той публикува в Instagram и в което се хвали с таланта, който рядко е показал публично. Въпреки че е известен като актьор и знаем за певческия му талант, малцина знаеха, че свири на ударни инструменти и го прави много добре. "Щастлив съм да си върна ударните инструменти".


- От началото на кариерата ти през 2002 виждаме у теб страст към актьорството. Какви спомени имаш от дебюта си?
Не разбирам в кой момент се превърнах в актьор, но на 20г. дойдох в Мексико Сити, за да уча в училище за актьори за лятото. Всичко стана от днес за утре. Поканиха ме да участвам в младежки сериал и героят ми трябваше да присъства в 30 епизода. Благодарение на зрителите теленовелата се удължи и ролята ми също. Оттогава нищо не беше същото.

- Ролите ти в младежки теленовели ти позволиха да се развиеш и в музиката. Дори през 2009 пусна албум. Мислил ли си да се върнеш към музиката?
Въпреки че нямам музикално образование, обичам да правя музика. Благодарение на баба ми по майчина линия израснах, слушайки джаз и реших да направя една песен, която после се превърна в цял диск. Направих и няколко заглавни теми за теленовели, в които съм участвал. Винаги се опитвах, и ще продължа да го правя, да създавам музика, въпреки че не мога да се посветя изцяло на нея.

- След успеха в Мексико отиваш в САЩ. Разкажи ни за тази промяна и за навлизането ти в американските сериали...
Повярвай ми, че единственото различно е езикът и форматът. Но сериалите и епизодите ти дават свобода що се отнася до времето, за разлика от мексиканските продукции, които са много бързи. Възхищавам се на бързината, с която се реализират теленовелите в родината ми.

- Присъедини се към американския сериал "Куантико" с роля, която стана основна. Как се почувства?
Доста добре. Мисля, че се случи същото като с първата ми роля в теленовела - героят ми бе замислен за няколко епизода и накрая го оставиха. Приемам го като отражение на работата ми. Ако героят ми премина към главния каст, е, защото на хората, които ме наеха, и на публиката им хареса работата ми. Това ме прави щастлив!

- Смяташ ли, че успехът ти в мексиканските теленовели и американския сериал е ключът днес да си първият латиноамериканец, нает от Perry Ellis като лице на марката?
Да, точно така, това е една от причините. Това е първата кампания с такъв размер и латино публиката, мексиканската публика (в и извън САЩ) е най-силният консуматор на марката и всичко това събрано функционира доста добре. Щастлив и горд съм да представлявам тази марка.

- Кой е най-добрият съвет в професионален план, който си получавал?
Нещо, което чух или научих по пътя, а именно, че "винаги трябва да влагаш нещо от себе си в героя, която изпълняваш". Затова се опитвам да се поставя на мястото на героя си, за да го направя с моята същност, макар да е различен от мен.

- Ти си модел, актьор и певец. Има ли нещо, което преоблава над другите?
Бих искал да живея от музиката, защото я обожавам. Но не мога да правя и двете, така че живея от актьорството, което обожавам още повече. То е моят живот. Най-хубавото нещо на това да си актьор е, че мога да правя всичко. Ако си актьор, можеш да играеш модел или да си музикант. Изморявам се, когато правя едно и също нещо, ето защо правя различни неща. Не мога да правя само едно нещо. Затова актьорството е моето номер едно.

- Какво е за теб да си баща?
Най-хубавото и невероятно нещо, което може да се случи на един мъж. Дъщерите ми ме научиха, че преди тяхната поява не знаех какво е истинското щастие.

- А да си съпруг?

Същото. Мисля, че да намериш половинка и да създадеш семейство не е лесно. Когато двама човека се срещнат, които буквално са един за друг и успеят да изразят любовта си чрез децата, това е любовта.


- Пееш ли на малките, когато си играете или ги приспиваш?

Да и двете обичат музиката, много са музикални. През цялото време пеем, те на мен и аз на тях. Носят музиката и артистичността в кръвта си.


- Как реагират, когато виждат фотографи около теб и майка им Лола?
Свикнали са, това е естествео за тях. Ерин вече дава автографи и снимки, обичат снимките и винаги се нагласят за фотографите.

- Какво те кара да се гордееш?
Много неща. В личен план да виждам децата ми да растат здрави и щастливи. Горд съм, когато виждам жена ми на сцената да изразява изкуството си както само тя може. Гордея се, когато дойде някой на улицата и ми каже, че се възхищава на работата ми. Възхищавам се на природата и на хиляди неща в света.

- Какви планове имаш?
Има много карти на масата, но нищо конкретно. Трябва да ги проуча добре.