сряда, 29 август 2018 г.

Химена Наварете изгуби бебето си


Едва преди няколко седмици мексиканката обяви новината, че ще става майка, но сега сподели тази тъжна вест.

Чрез Инстаграм Химена Наварете съобщи за загубата на бебето, което очакваше от съпруга си Хуан Карлос Ваядарес.

"Няма думи, с които да изразим трудния и тъжен момент, който съпругът ми и аз изживяваме. Както споделяме моменти на щастие с Вас, необходимо е да споделим моментите на тъга. Днес сърцето на нашето бебе спря да бие и с цялата болка в сърцата ни споделяме тази новина публично с нашите последователи и хора, които ни обичат, нашето бебе беше най-обичаното и желано от нас, 15 седмици усещах вътре в мен най-голямата любов и най-истинската емоция ... заради това изживяно чувство благодаря на Бога. Казват, че Бог никога не изпраща нещо, което не можем да понесем, този път няма да бъде изключение. Благодаря на нашите семейства, защото усещането на тяхната подкрепа прави всичко различно. Родители, свекъри, тъстове и братя и сестри: Благодаря ви, че ни правите силни в този момент. Любими Хуан Карлос, Обичам те и няма пречка, която да не можем да преодолеем, като сме заедно и от Божията ръка всичко е възможно, благодаря, че си силен и че си до мен всяка секунда. Обичам те с цялото си сърце, сега имаме ангелче звезда в небето, която със сигурност ще ни изпрати нови благословии. Благодаря на Вас, нашите последователи, че сте развълнувани или тъжни с нас. Засега съпругът ми и аз ще се съсредоточим върху подкрепата и укрепването ни, за да се измъкнем от тази неприятна новина. Ние сме добре, по-обединени и силни от всякога. Ще дойдат по-добри дни", написа бившата Мис Вселена.