петък, 14 септември 2018 г.

Вие пожелахте: Габи Еспино


Силна жена, която излъчва естествена красота отвън и отвътре. Тя е актриса, водеща, модел, майка и бизнесдама.


Габи Еспино е една от най-разнообразните личности в света на шоубизнеса. Започва артистичната си кариера през 1995 в родината си Венецуела с предаването "Нубелус". Снимала се е в над 20 теленовели и филми. Преди броени дни приключи участието си в най-новата продукция на Телемундо "Да си играеш с огъня", която засне в Колумбия и в която си партнира отново с Карлос Понсе след "Света дяволица".

- Как започна артистичната си кариера?
Актьорството винаги ми е привличало вниманието и реших да отида да живея от Венецуела в Маями с моето семейство. Появи се възможност да се явя на кастинг за една теленовела (Влюбена) и за щастие получих ролята. Този проект ми донесе голямо удовлетворение. 

- Кой те тласкаше да продължаваш напред и никога да не се предаваш?
Семейството ми винаги е било най-големият ми мотор.

- Има ли преживяване от началния етап на кариерата ти, което да те е белязало?
Да, защото винаги е трудно да търсиш нови хоризонти и още повече в страна, която не познаваш, но бях доволна, че при първия ми проект ме избраха за женско лице на годината от страна на асоциацията за латино хроники в Ню Йорк.

- Коя е най-голямата саможертва, която си правила?
Това, че не съм с децата си, когато ми се налага да правя проекти извън страната. Това е най-голямата ми саможертва.

- Коя част от професионалния ти живот те радва най-много?
Това да имам възможност да се превъплъщавам в различни героини, които ти помагат да пораснеш и да видиш, че хората се радват на работата ти, е най-хубавото.

- Ако можеше да промениш неща, какво би било?
Не бих променила нищо, сигурна съм, че всичко се случва заради нещо, нищо не е случайно.

- Ти си водеща, актриса, модел и инфлуенсър. Какво още би искала да пробваш?
Засега нищо друго, всяко нещо има нужда от място, а за мен най-важното е да прекарвам времето с децата си.

- Имаш ли планове да работиш скоро в Мексико?
Засега не, доскоро се снимах в Мексико (Госпожа Асеро 3 и 4), една страна, която обичам много, но се надявам скоро да бъда отново там.

- Разкажи ни за "Госпожа Асеро"...
Влезнах в третия сезон, за да направя специално участие и останах малко повече. Влюбих се в 4-ия сезон. Има всички предпоставки, за да бъде мегахит този сериал. Освен това, Мигел Варони, моят голям приятел, е режисьорът, така че извади най-доброто от мен, научи ме и израснах като актриса. Бях свикнала да съм главната героиня, да съм добрата и перфектната, а тази роля скъса всички схеми, затова ми привлече вниманието.

- Как снима любовните сцени?
Трудно е, но слава Богу винаги съм работила със страхотни актьори, които те уважават и не съм имала проблеми. По телевизията се виждат по-силни сцените, защото са редактирани, но когато ги снимаш, всичко е режисирано, казват ти: "Вдигни ръката, махни й косата, целуни го по врата".

- Как беше с колегите?
С Мишел Дувал, Диего Кадавид, Фелипе Бетанкур, Маурисио Енао и Луис Ернесто Франко създадохме много готина група и излизаме да ядем, да се забавляваме, да обикаляме...

- Смяташ ли се за реализирана жена?
Да, моите деца са най-голямата ми реализация, с тях не искам нищо друго.

- На кого приличат?
Имат своя личност. Физически Николас е клонинг на Жанкарлос и Ориана на Кристобал, но имат и нещо от мен, макар да не го признават. Лудо влюбена съм в тях. Николас е перфекционист, ученолюбив, подреден и не става, докато не приключи с нещата, но е също рокер. Обича да пее и да танцува. Ориана е по-освободена и романтична, обича да пише приказки и има канал в Youtube, така че си снима нейни неща. И двамата са много обичливи с нас, защото така сме ги научили, както и да го показват.

- Кой е най-големият ти успех?
Да имам своя марка козметика е нещо, което ме влече. Това, че съм го постигнала, след като станах актриса, е една от сбъднатите ми мечти.

- Какво ти харесва най-много в това да си жена?
Да работя всеки ден и да издигам високо името на жената, която в днешно време продължава да е сложна личност.

- Изглеждаш по-млада. Каква е тайната?
Да правиш това, което ти харесва. Това е моята тайна, защото това ме прави щастлива. Всеки ден ставам с благословията да се посветя на това, което обичам. Имам си и трикове, винаги казвам, че здравето идва отвътре навън, трябва да се грижиш, да пиеш много вода, да ядеш здравословно...

- Кой е най-важният момент в живота ти?
Раждането на децата ми.

- Какво те накара да създадеш своя марка козметика?
Вкусът ми към красотата. Да създаваш продукти за други жени, е завладяващо.

- Колко са важни за теб социалните мрежи? По какъв начин взаимодействаш с твоите последователи?
Много са важни, те са моето ежедневие, това е най-добрата форма да се свържеш с твоите приятели, последователи и с всички, които всеки ден ти показват обичта си. За мен социалните мрежи са едно голямо кибернетично семейство.

- Какво ще кажеш на читателите, за да не се предават никога и да следват мечтите си?
Да работят и никога да не се отказват. По пътя може да срещнеш големи пречки, но никога не трябва да позволяват нещо или някой да пречупи целите им. Помнете винаги, че жените сме силният пол.

Любима храна: суши

Скрит талант: готвенето

Любим филм: "Дневникът на една страст"

Любима музика: регетон

Любима фраза: "Мечтите са реалности, които трябва да се изработят, за да се сбъднат"

Любимо място: Париж

Любим парфюм: СН