събота, 22 септември 2018 г.

Лаура Кармине се бори срещу анорексията и депресията


Лаура Кармине отвори сърцето си и разкри трудните времена, които е преживяла, заради анорексията, депресията и тревожността.

Различни ситуации и сложни години доведоха Лаура Кармине в дълбока депресия, която я доведе до анорексия и тревожност. Именно тя сподели подробности за този труден процес, от който малко по малко е излезнала. Чрез своя Инстаграм акаунт актрисата беше искрена с феновете си и публикува, че след като загуби дома си и цялото си имущество заради късо съединение, спря да яде, отслабнала и след това си е възвърнала теглото доста показно.

"Качвам тази снимка, защото съм щастлива с мен самата, ще обясня причината. Последните две години за мен бяха вълнолом от емоции, както всеки знае, аз загубих моята къща заради късо съединение, това провокира в мен голяма депресия и изгубих апетита си, тежах общо 45 килограма / 99 паунда. Един ден си помислих: "Аз вече не съм в депресия", защото започнах да ям, без да спирам, получих атаки на тревожност от ядене и хранене, напълнях до 60 килограма за моите 1,61 см височина", започна посланието си тя.

Тя също така каза, че не се чувствала добре със себе си и често е трябвало да "лъже" за външния си вид и настроение. "Разбира се, ще кажете: "Лаура, изглеждаш кльощава", позите прикриват много теглото и как изглеждаш, често трябваше да позирам по определен начин, за да прикрия това, което бях качила, и всеки път, когато се видя така, се депресирах, защото не ми харесваше как изглеждам, не бях щастлива със себе си, чувствах, че ги лъжа", добави Кармине.

Лаура Кармине не пропусна да подкани хората да помолят за помощ, ако те минават през нещо подобно като депресия, също така се възползва от възможността да помоли да не се подиграват или пренебрегват проблемите на хората, които са около тях.

"Ако минаваш през нещо като това, не е шега тази ситуация, трябва да потърсиш помощ, защото това не е лесно, потърси Бога, психолози, терапевти, семейството и приятелите си, постепенно ще излезеш, не е за една нощ, но се постига. Сега, ако имаш някой познат, който преминава през тази или подобна на тази ситуация, не се подигравай, не му казвай ''стигaaaaa, достатъчно!!! ", защото, повярвай ми, ние сме първите, които искаме да кажем тези думи. Не му казвай, че преувеличава, не ми се обаждай повече, ако си така и т.н., изслушай го хиляди пъти, съветвай го и му помогни да потърси професионална помощ, защото не е лесно", пише тя.
Накрая 35-годишната пуерториканка сподели няколко снимки, за да може феновете й да видят физическите промени. "Тук оставям снимката каква съм сега, колко слаба бях, анорексичка кльощава и как напълнях. Мили хора, депресията и тревожните атаки не са шега. Много хора минаваме през това, но можем да го преодолеем. Това да!" завърши актрисата.



Subo esta foto porque estoy feliz conmigo,les explico la razón.Los últimos dos años fueron para mi un sube y baja de emociones,como todos saben perdí mi casa a causa de un corto circuito,esto provocó en mi una gran depresión y me quitó el apetito por completo pesando 45 kilos/99 libras.Un día pensé: “ya no estoy deprimida”,porque empecé a comer sin parar,me daban ataques de ansiedad por comer y comer,al nivel que subí de peso a 60 kilos/132 libras, para mis 5’3”(1.61)que mido y el % de grasa corporal en 35%(muy alto para mi edad y estatura).¿La razón?Depresión Post Trauma,no sabía que esto existía la verdad,me tardé mucho en aceptarlo y no podía bajar de peso porque la ansiedad me hacía comer,por suerte los ataques de ansiedad ya los tengo controlados y no se los deseo a nadie. Seguro dirán: “Laura te ves flaca” las poses disimulan mucho el peso y como te ves,muchas veces tenía que posar de cierta manera para disimular lo que había subido y cada vez que me veía así me deprimía porque no me gustaba como me veía no estaba feliz conmigo misma,sentía que les estaba mintiendo.Lo que quiero llegar con esto es,sí estás pasando por algo similar no es broma esta situación,tienes que buscar ayuda porque no es fácil,busca de Dios,psicólogo,terapeuta,tu familia y amigos,poco a poco saldrás no es de la noche a la mañana,pero se logra.Ahora si tienes algún conocido que esté pasando por esta situación o similar a esta,no te burles,no le digas ¡¡¡yaaaaa basta!!!,porque créeme somos los primeros que queremos decir esas palabras,no le digas estas exagerando,no me llames más si estas así,etc., escúchalo mil veces,aconséjalo y ayúdalo a buscar ayuda profesional porque no es fácil. En mi caso me rodeé de grandes amistades,Dios,excelentes terapeutas y mi mamá.Una vez entendí todo y encontré un grupo de amigas @threefitfoodies que son nutriólogas que hicieron un grupo de apoyo entre mujeres para bajar de peso y lo he logrado,ellas me llevan de la mano y nos apoyamos entre todas.Aquí les dejo la foto de como estoy,como estuve de flaca anoréxica y como subí de peso.Mi gente la depresión y los ataques de ansiedad no son broma.Muchos pasamos por esto, pero podemos salir adelante ¡eso sí!
Публикация, споделена от Laura Carmine (@lauracarmine) на