петък, 21 септември 2018 г.

Вие пожелахте: Хорхе Салинас


"Три жени", "Тази, която не можеше да обича", "Каква красива любов" ... Двайсетина теленовели, половината като главен герой, говорят за работата на този артист, който никога не е мислил да става актьор, а пилот на авиацията. 


Съдбата го насочи, без да иска, към актьорството, където намери професионално признание и любовта на живота си: Елисабет Алварес, партньорката му в "Огън в кръвта".

Актьорът Хорхе Салинас, който прекара цялата си кариера досега в Телевиса и е оглавил едни от най-успешните теленовели на канала като "Пътища на любовта" и "Моето сърце е твое", подписа договор с Имахен ТВ за главната роля в една от новите им истории. В момента Салинас участват в турнето на пиесата "На тъмно ме кара да се смея", където си партнира с Ракел Бигорa, Даниела Бота, Ариел Mирамонтес и Армандо Aрайсa.

Освен близнаците Максима и Леон от Елисабет Алварес, Хорхе е баща на момиче от Адриана Кaтaньo, на две момчета от Фатима Божио и едно момиче от Андреа Ноли.

- Вече си в Имахен ТВ...
Тъкмо подпидах договор, ще започнем скоро да снимаме. Теленовелата е страхотна, комедия е, много семейна.

- Каква ще е твоята роля?
Аз ще съм баща, който има мързеливи деца и трябва да ги приведа в ред. Радвам се, че съм в тази компания.

- Какво ти идва наум, като чуеш "Страст и власт"?
Страст - страстта винаги е добра, любов. Власт - имам власт само да решавам, да вземам решения.

- Какво означава "Сърцето ми е твое" за актьор с твоята кариера?
Щастлив съм, защото за пръв път играя човек като Фернандо Ласкурин, вдовец със седем деца, който не знае как да изведе семейството си напред без жена си. Историята ми хареса от самото начало, много е мило да видиш опитите му да намере детегледачка за тях. 

- Как се разбираше със Силвия Наваро и Майрин Виянуева , двете ти "жени"?
Много добре, те са големи актриси със силни героини. Освен това, със Силвия вече бяхме двойка във филма "Червени устни". Познавам я лично и тя е отличен човек.

- На кого принадлежи твоето сърце?
Елисабет Алварес е перфектната жена за мен, най-добрата, която някога съм познавал, без да подценявам онези, които съм обичал. Аз съм емоционално нестабилен и с нея намерих баланс. Това ме прави много щастлив.

- Възприемат ви като солидна двойка ...
Ние сме, разбира се, имаме спадове и върхове, но за щастие те са ни послужили да помъдреем като съпруг и съпруга. Спадовете, ако станеш след тях, служат за урок.

- Смятате ли да имате още деца с нея?
Да, планирам го от първия ден, когато я видях.

- Как се описваш като баща?
Отсъствал съм от много етапи. Но сега с Леон и Максима нещата се промениха и искам да присъствам възможно най-дълго време. Живея добре, живея щастливо, пълноценно, здравословно и се радвам на живота и благословиите, които ми е дал.

- Мислиш ли да се занимаваш с музика?
Аз съм повече актьор отколкото певец, въпреки че съм взимал уроци и е нещо, което ме влече от дете, тъй като на баща ми му харесваше много да пее.