вторник, 18 септември 2018 г.

Вие пожелахте: Бланка Сото


Красотата и талантът се съчетават в тази телевизионна, филмова и театрална актриса.


Като дете Бланка Сото никога не e мислела, че ще стане известната актриса, която е днес. По това време голямата й мечта беше да бъде олимпийска гимнастичка. "Много се възхищавах на Надя Команечи", спомня си тя. Въпреки това, тя завърши графичен дизайн. "Актьорството не го чувствах много близко. Харесваше повече да режисирам и продуцирам, но не и да играя, защото бях много срамежлива...".

След като преминава през конкурси за красота и работи като модел, тя започва кариерата си като актриса в телевизията, киното и театъра, три медии, на които тя се радва много. "За мен, по същество те са еднакви. Колега актьор ми каза, че е като плуването и той е абсолютно прав. Очевидно плуването в басейн не е същото като в реката или в морето. Трябва да научиш характеристиките на всяка среда. Много ми харесва, когато имам възможност да импровизирам".

Бланка изучава няколко телевизионни и филмови проекта, но все още не е решила върху кои ще се фокусира през следващите месеци. На въпроса каква роля би искала да играе в следващия си проект, комедийна или драматична, тя отговаря веднага: "По телевизията бих искала да влезна в кожата на по-силна героиня, отколкото съм правила. Главна героиня с малко повече характер. Но това, което идва, винаги ще бъде добре дошло, защото работата е работа!"

По-малко познатата страна на актрисата от "Ева Луна" и "Талисман" е тази на бизнесмена. Бланка си партнира с Пеги Джоунс, известна холивудска гримьорка, за да създаде Heaven’s Brush, колекция от четки, направени със синтетична коса, продавани в бутици в Лос Анджелис. "Идеята е, че за да се гримираш и да изглеждаш добре, не е необходимо да се използва четка, която изисква убиване на животно за направата й. Нашата четка е по-мека, лесно се почиства и никой не е пострадал при произвеждането. В бъдеще планираме да добавим нови продукти към марката или да подобрим тези, които вече имаме".

Когато питат Бланка къде живее, тя отговаря без да се замисля: "В самолет. Прекарвам живота си на път", обяснява тя. "Аз съм в Мексико, в Маями, в Лос Анджелис или в Ню Йорк, защото не оставам дълго на едно и също място. Работата ме кара да се движа непрекъснато". Този "цигански" живот не е нов за нея, още от дете родителите й и тя си променяли града. След това, независима, тя е била в Милано, в Париж, в Ню Йорк ... "Това е нещо, което съм искала! Свикнала съм да съм в движение. Това е част от мен. Чувствам, че всеки път, когато пристигна на място, подновявам себе си, срещам хора и посещавам различни места. Очевидно, винаги поддържам корените си в дома ми в Монтерей, където е майка ми".

Бланка Сото винаги е била обсебена да мириши добре и знае отлично кой аромат й приляга най-добре. 

"Не идвам от семейство с пари нито с връзки и моделството, въпреки че не беше моята страст, ми отвори вратата към актьорството". Красотата й привлича вниманието на продуцентите, но талантът й й спечелва уважението им. Когато искаш да си актриса, но преди това си била модел, много хора те дискриминират. Трябва да се докажеш хиляди пъти повече, че имаш талант и че можеш".


- Откога искаш да бъдеш актриса?
Като дете бях по-привлечна от режисирането и го правих с моите сестри и братовчеди. Бях много срамежлива и за да се отърва от това страдание, започнах да изучавам актьорство.

- Неочакваното ти напускане на "Госпожа Асеро" предизвика спорове. В какви отношения остана с Телемундо?
Всичко е наред, научих се да се справям с такива коментари. Един цикъл с Teлемундо е затворен, но сега актьорите имаме късмета и способността да сменяме един телевизионен канал с друг, без никакъв проблем, и ако Телемундо има нещо интересно, което да ми предложи, ще го видя, аз не съм се карала с никого. Имах късмета, благословията или както искате го наречете, че всички мои проекти са дали добри резултати на каналите и винаги сме се разделяли в хармония, така че, когато има работа, ще го правя навсякъде, защото съм жена на предизвикателствата.

- Трудно ли ти е да се разделиш с героините ти заради популярността, която те постигат с публиката?
Не толкова много, слава Богу работата ми е била успешна, нямам 20-годишна кариера, но тази досега е била "уау!" и не толкова заради мен, а заради хората около мен и историята. Всички са били с различни канали и с всеки един от тях съм оставила следа, това е страхотно. Знам, че това, което идва, ще бъде много добро, така че съм много добре. Не ми е трудно да се разделя с героините си. Например, на улицата, когато ме видят като блондинка, ме наричат ​​адвокат Алма (от "Защото любовта командва") и не знаят дали съм същата като Ева Луна. Всъщност обичам да се променям и да поемам риск, а това оставя следа върху определени герои. В Съединените щати ми казват Ева или Сара заради "Госпожа Асеро". За всяка роля са ми казвали хубави неща.


- Някоя любопитна случка от записите?
Сцените са доста сложни, когато всички са въоръжени. Синхронизацията на всички, когато се ползват експлозиви, е рискована и става още по-трудно да се играе.

- Какво е да играеш с Лици, Линкълн Паломек, Хосе Луис Ресендес и останалите?

Обичам да работя с тях, както и с всички останали. Всички сме един голям екип.

- Какво помниш от "Защото любовта командва" и работата с Фернандо Колунга?
Голям проект и прекрасно изживяване, страхотно беше да си партнирам с Фернандо Колунга на малкия екран, научих много от него.

- Знам, че не обичаш да говориш за личния си живот, но имаш ли желание да станеш майка или не е в твоите планове?
Истината, че не отнема съня ми, бих искала, разбира се, но засега съм само леля. Изведнъж ми се иска да съм майка, после съм с моите племенници и ги разхождам, глезя ги и сестра ми ми казва, че не ги възпитавам добре. Аз съм много майчински настроена, обичам децата, забавлявам се, правя им снимки и ако Бог ми даде възможност да стана майка, би било прекрасно. Засега нямам такъв план, но ако се случи, ще съм щастлива, това е благословение от Бога.

- Винаги е отговорност да бъдеш образ на легендарен женски аромат като Animale Instinct, използваш ли този аромат?
Animale Instinct дойде при мен като ръкавица, наистина ми харесва, перфектен е. Което е за теб, никой няма да ти го вземе и аз исках да направя аромат, защото съм много по ароматите и обичам да ухая добре през цялото време. Също така обичам да си слагам неща, които ухаят страхотно и са различни, така че хората да се идентифицират с ароматите ми и да кажат: "Това е Бланка". Когато помирисах този аромат, казах: "Това съм аз". Има жасмин, бергамот и гардения, трите ми любими есенции и много голям списък от неща, но обичам тези три есенции, защото ги използвах отделно.

- Освен това, стилът и елегантността те отличават от други известни ...
Те са част от личността ми, а моята височина ми помага много. Аз съм жена с много постоянство и голяма издръжливост, това е добре, защото, когато се върнеш, го правиш като феникс, възкръснала от пепелта и по-силна. Обичам да затварям и отварям цикли, да създавам нови неща. Така е било през целия ми живот, защото не съм била на определено място. Когато казвам, че съм в Съединените щати, аз съм в Лос Анджелис, Ню Йорк или Сан Франциско, а когато съм в Мексико, съм в Монтерей, което показва, че се променям и се развивам през цялото време, винаги експериментирам дори в моите работи и в моите проекти. Това отваря хоризонти пред мен и ме връща обратно към ранните ми дни, в света на модата, красотата, модната страна в списанията и това е невероятно за мен, защото това съм аз.

- Здраво стъпила ли си на земята?
Когато ми кажат, че не може, го виждам като предизвикателство и полагам всички усилия, за да постигна целта си. Обичам да се боря за това, което искам. В тази среда критиките изобилстват и не може да взимаш на сериозно хубаво и лошото, което казват за теб. Остава само да се учиш и да продължиш напред, докато не постигнеш мечтите си.

- Смяташ ли се за красива жена?
Мисля, че вътрешната красота е най-важната.




- Коя част от тялото си харесваш най-много?
Очите.