петък, 26 октомври 2018 г.

Вие пожелахте: Кристиан Чавес


"Определено имаше момент в живота ми, в който се изгубих, но се върнах и това е най-страхотното от всичко това".


Хамелеон е думата, която описва най-добре в момента бившия непокорен Кристиан Чавес, който сме виждали да преминава през нюанси на косата от зелено, синьо, жълто, оранжево, лилаво до розово в теленовели като "Непокорните" и "Клас 406". Десетилетие от тези образи, които актьорът ни подари по телевизията и на сцената по време на турнетата на групата, Чавес все още залага на това да бъде хамелеон, но по дисциплиниран начин, а това го промени не само физически, но и във всеки аспект на живота му. Артистът, който е вдъхновил всички онези, които не смееха да декларират своите сексуални предпочитания преди години, уверява, че дисциплината му е позволила да направи този скок и да остави след себе си младежът с цветна коса, който се страхува да напусне комфортната си зона. Днес Кристиан е направил радикална промяна във физически план и начина си на игра. Може да го видите като шпионин и боравейки с оръжия във втория сезон на "Росарио Тихерас", да прави комедия във филма "В добри и лоши времена", дори да е изследовател в "Бандитката" и най-новият му проект, който стартира преди месец "Like, легендата".

- Изпълни мечтата си да правиш филми и сериали, лесно ли се получи?
Не беше лесно. Много се радвам да правя проекти както във филми, така и в сериали. "Бандитката" (La Bandida), заедно със Сандра Ехеверия, беше уникално преживяване. Аз също имах възможността да направя отрицателен герой в "Росарио Тихерас 2" (Rosario Tijeras 2), и какво да кажа, филмът "В добри и лоши времена" с Алберто Герa и Сурия Вегa бе скок.

- Казват, че трудно се играе комедия, така ли е?
Не е лесно, но ми харесва, това е жанр, който наистина харесвам. В началото на кариерата си винаги се страхувах да правя комедия, а сега е място, където се чувствам доста удобно. "В добри и лоши времена" е първият филм на Габриел като режисьор и беше постигната добра атмосфера. Освен това, работата със Сурия, Aлбертo и Наталия Телес беше чудесна. Харесва ми да работя във всякакви жанрове, дори героят ми беше предизвикателство, внедрен полицай във втория сезон на "Росарио Тихерас". Трябваше да се науча да боравя с оръжия и да вляза в по-сериозно настроение.

- Беше и в "Бандитката" - историческа история, но в края сметка пак свързана с трафика на наркотици. Прочете ли повече по темата за тези проекти?
За съжаление, трафикът на наркотици се показва ежедневно по новините и въпреки че звучи странно, хората са свикнали с това. Като актьор, представянето на тези истории те подхранва и разбираш причините по-задълбочено. Героят ми в "Бандитката" е чудесен, защото, първо, е исторически, второ - това е сериал от три различни епохи и е фантастично. Моят герой Самуел ми даде много, особено защото е оригинална история. Тя изобразява един от първите трафиканти на наркотици. И виждаме Мексиканската революция - период от 20-те до 30-те години и 40-те години. Във всеки един момент Самуел е с главната героиня, защото разследва и тя ми казва всичко, което е видяла; така че да имаш този ефект, е страхотно.

- Началото ти беше в младежки сериал, беше ли лесно да се адаптираш сега? Какво направи, за да се освободиш от героя в "Непокорните", с когото всички те идентифицират?
Хората винаги си прави илюзии и те 'омъжва' за героя, изтъкват и казват: "Той е от "RBD", този с цветните коси" и дори тези, които правят кастингите. Не беше лесно, но винаги трябва да ги убеждаваш и да ги накараш да те видят по друг начин. За мен това беше да се преродя и да се запитам накъде отивам. Поех юздите и реших, че ако искам да играя в сериали, трябваше да се променя много, например, по време на кастинг, на който почти бях избран, героят нямаше нищо общо с мен, дори имаше руса коса и цветни очи. Бях охарактеризиран, боядисах си косата и си поставих лещи. Бях на последното прослушване и не ме избраха, но това, което ми казаха хората, които направиха кастинга, се запамети в главата ми: "Оценяваме, че си дал повече от себе си и че ограниченията с тона на косата или гласа не са те спрели". Оттам знаех, че в този живот трябва да бъдеш хамелеон и това търся все още.

- От друга страна, ексклузивността започва да остава в миналото ...
Да и ми харесва това. Сега имаш много възможности като актьор. Вратите са отворени, за да можем да работим на различни места. Преди правеше телевизия и не можеше да участваш във филми и обратното, компаниите бяха по-затворени и сега са се глобализирали. Може да правиш филми с една компания, театър с друга и да се върнеш към теленовела или сериал.

- Музиката е твоята страст и започна кариера като певец. Защо не продължи с това?
Да оставя музиката настрана беше решение, което взех с моя екип. Засега искам да се съсредоточа повече върху моята актьорска игра. Обичам музиката и преди всичко мюзикъла. Миналата година бях в "Марта има пейсмейкър", в "Днес не мога да стана" и в различни продукции, но пеенето предпочитам да го имам като плюс, който мога да използвам в проектите, както сега в "Like, легендата", където пея и танцувам. Да се ​​отдам изцяло на музиката не ме очарова толкова много; популяризирането и ходенето от едно място на друго, е малко уморително. Като актьор си три месеца на затворено място и е временно. Като певец трябва да отидеш от едно място на друго и ставаш малко самотен, защото не прекарваш много време със семейството или приятелите си.

- И въпреки това, ще се впуснеш в шоу с латино ритми ...
Да, хаха. В Бразилия приготвям шоу с местни артисти, ще издадем няколко сингъла за Латинска Америка, две теми са, които са направени за концерт, но не е пълен диск. Ще ме видите в други латино ритми, винаги съм имал този трън в мен и сега ще го извадя. И така, какво още ми липсва? Бих искал да има повече филми, сериали и герои, които да ме предизвикват. Най-красивото нещо, което се е случило през тази година, е, че са различни герои. Харесва ми, че вече не са същите истории за доброто и лошото. Точно сега започнаха да се искат други видове проекти и е по-добре историите да се развиват.

- Смята се, че "Like, легендата" е римейк на "Непокорните". Ти така ли го приемаш?
Не мисля, че това е нова версия на "Непокорните", мисля, че е една младежка теленовела, а най-успешната такава е "Непокорните" и затова се правят сравнения, а и са на един и същ продуцент. Но Педро винаги е правил младежки теленовели, мисля, че хубавото на този проект е, че е международен и носи много хубава музика за всички.

"Like, легендата" се снима на същото място, където се намираше "Elite Way School" от "Непокорните". Какво почувства като стъпи на това място отново след толкова години? Какво ти мина първо през главата?
Почти 10 години не бях стъпвал в "Elite Way School", което е всъщност голф игрище. Очевидно имаше доста смесени емоции, но много хубави спомени. Почувствах се много добре. Да помниш е да живееш.

- Сигурно си си спомнил много неща от етапа ти в "Непокорните". Кои спомени пазиш с най-голяма обич? Кой е моментът, който никога няма да забравиш?
Има много специални моменти, но най-вече, когато снимахме в басейна, се забавлявахме много. Беше като ваканция за нас и в същото време записвахме.

- Какво означаваше за теб групата "RBD" в личен и професионален план?
В личен план беше сякаш съм в подготовка за университета с приятелите си. В професионален план ме направи известен в целия свят и ми даде шанс да стъпя на най-важните сцени в света.  За мен е голяма чест и нещо прекрасно.

- Говореше се за събиране. Би ли искал това да се случи?
Винаги се е говорело за събиране откакто се разделихме. Истината е, че не сме го мислили, не сме говорили за това, сега ние имаме напълно различни кариери. Излиза един документален филм и никога не знаем какво може да се случи.

- Винаги е имало добри отношения между вас, но можеш ли да кажеш кой наистина беше най-добрият ти приятел от групата?
Винаги съм имал по-близка връзка с Маите и Анаи. С другите винаги съм имал близки отношения, Пончо го обичам много, както Дулсе и Кристофер, но мисля, че с Маите и Анаи бях най-близък.

- Колко си дисциплиниран?
Сега повече от преди. Започнах с упражненията и е вярно това, което казват, че ако се дисциплинираш с нещо, ще имаш контрол над други неща в живота си. Започнах да се грижа за тялото си и да се дисциплинирам с упражненията, а когато го направих, знаех, че мога да контролирам повече ситуации в живота си. Аз твърдо вярвам, че можеш да промениш каквото и да е, когато си го поставиш за цел.

- Колко време отделяш за упражнения и хобитата ти?
Осъзнах, че фитнесът е като терапия: когато съм там, се отдалечавам от всичко и наистина се концентрирам върху упражнението. Обичам това, което виждам във физическите промени и ме вдъхновява да започна нови неща и да кажа: "Разбира се, мога да го направя". Обичам да смесвам, внезапно, тичам и правя кардио с повече упражнения, трябва да изпробваш различни начини. Обичам да пея, да пазарувам, да се отпусна и да бъда с моето семейство и приятели, това е нещо, което ценя много. 

- Казваш, че мюзикълите те привличат. Кой би искал да направиш? 
Има три, които ме карат да се побърквам: "Кабаре", "Kinky Boots" и "Евита". Преследвах  ги в продължение на много години и се надявам един ден да участвам в някой. Засега съм щастлив. Не бях много за гледане на насилие и бях малко отблъснат от оръжията, но днес се научих да се справям с тях. Повтарям, в този живот трябва да бъдеш хамелеон и да промениш начина, по който говориш, ходиш и да се присъединиш към новите тенденции, за да те видят.

- Би ли искал да създадеш семейство и може би да осиновиш деца като Рики Мартин?
Не, не изпитвам тази бащинска обич, аз съм добрият чичо. Това с бащинството го оставям на хората, които имат желание за това.

Когато е време да се отпуснеш: "Обичам да бъда в стаята си, тя е проектирана да бъде супер зен място. Светлините променят цветовете и дават различен тон в различни часове. Имам Буда, а в стаята има тераса, от където влиза въздух и виждам дърветата".

Дефект: "Винаги премислям нещата три пъти"

Добродетел: "По всяко време се усмихвам, аз се усмихвам дори и в най-лошите ситуации" 
Най-голямото ти нещастие: "Дълго съм се съмнявал в мен"

Това, което най-много ненавиждаш: "Несправедливостта" 

Обича филми на ужасите.

Състезавал се е като плувец на национално ниво.