петък, 2 ноември 2018 г.

Вие пожелахте: Жанкарлос Канела


Оглавявал е няколко теленовели, включително "Дявол с ангелско сърце" (2009), "Сърцето ми настоява" (2011) и "Забранена страст" (2013). Отличава се също в музиката, аспекти, които по един или друг начин винаги са били свързани за актьора и певец Жанкарлос Канела.


"Музиката винаги е била от първостепенно значение за мен, винаги трябваше да оставям музиката, за да правя някоя теленовела, но дори и така в сериалите песните бяха мои", казва той, като дава за пример песента "Любов, остани" от "Сърцето ми настоява" и "Кажи ми", основната тема на "Забранена страст".


Певецът казва, че вярва в добрите песни, обича романтиката, стиловете реге, тропическа музика и така се родиха песните "Bajito", "Pa qué me invitan", "Baby". "Последно смесих ритъма с романтиката и се създаде песента "Por algo será", която направихме с Джой (от дует Джеси & Джой)", казва той.

Неговите теми са вдъхновени от жените. "В света няма по-добра муза от жената, от любовта. Благодаря на Бог всеки ден, че постави невероятни жени на пътя ми, като се започне с майка ми, сестра ми, мога да кажа много хубави неща за жените", твърди той.

След теленовелите е преминал към северноамериканския пазар. Оглави с Eвa Лонгория сериала "Teлeнoвeлa" (2015) на NBC. Той също така е бил в "Страстта" (2016), музикален филм за FOX, в който даде живот на Исус Христос. В тази продукция беше и певецът Принс Ройс като Педро.

Според Канела той понастоящем е в сериала "Гран хотел" (Grand Hotel), също на ABC, който ще бъде пуснат през февруари 2019г.

За актьора да бъде част от съставите на англоезичните продукции също се превръща в платформа за разпространение на латинската култура. "Ние продължаваме да представляваме латиноамериканците и нашата култура, но за гринговците, да се учат от нас, а също и в проектите на английски вкарвам испански, казвам думите си на испански, защото трябва да се представяме".

Според Канела, който е и продуцент, "латиноамериканците вече ни познават и сега ние трябва да носим знамето си и нашия вкус, където не ни знаят и това е целта - да продължим да растем".

Той се смята за "много страстен", когато приема нова роля и всеки от тях има процес на подготовка. "Когато подготвям даден характер, се срещам с моя психолог, срещам се с екип от хора, ... защото вие познавате героя от 20 и нагоре години, но този човек се е родил, имал е детство, и за да мога да ходя като този човек, да говоря като него, трябва да свърша много вътрешна работа", казва той.

Неговата роля като баща е най-добрата от всички. Той казва, че тази част от живота си предпочита да не я споделя много в своите социални мрежи. "Искам това да си остане за мен, животът ми като артист е достатъчно публичен, не обичам да показвам децата си", казва актьорът, който има един син от Габи Еспино, Николас, но също така приема дъщеря й Ориана за своя.


Кубинецът признава важността на външния вид в днешната музикална индустрия, за която казва, че "много хора първо се фиксират във външния вид, а след това се интересуват от песните". Но въпреки славата му на "секссимвол", той твърди, че винаги се е борил музиката му да се наложи над образа му. "Харесва ми да се грижа за себе си, доколкото е възможно, но аз никога не съм базирал кариерата си на външността. "Учих пиано, китара, исках да инвестирам времето си в това да се науча да пея опера в продължение на четири години, да се науча да пея на пет езика, за да се защитя в студиото или на сцената, за да пея с оркестър или DJ, и всеки ден да раста и да правя по-добра музика".

Певецът признава, че е щастлив от връзката си с пуерториканския модел Даньешка "Дана" Ернандес, Мис Пуерто Рико 2017г. "Трябва да съм този пример за човек, който аз исках за моите фенове, да я уважавам и да й дам нейното място. Тези, които са истински фенки, знаят, че връзката между тях и мен е особена, това никой няма да го замени. И в същото време мисля, че искат да ме видят щастлив", казва той.

В момента изпълнителят на "Bajito" работи по следващия си албум отново с Universal Music и се връща към романтичните си корени, жанр, от който се е дистанцирал. Канела споделя, че въпреки че е заобиколен от много хора, се е чувствал празен няколко пъти.

- Как предпочиташ да спиш?
Обичам да спя с почти нищо ... Не ви казвам нищо, но предпочитам да усещам студените чаршафи по тялото си.

- Би ли се влюбил във фенка?
Разбира се, че бих се влюбил в една фенка. Чувствам определено, че сърцето не се командва, когато се влюбваш, се влюбваш и аз нямам нищо против, никога не съм си поставял ограничения, че като е фен не може да ме накара да се влюбя. Ако има химия и комуникация, това се случва.