вторник, 27 ноември 2018 г.

Ще се върне ли Адела Нориега към теленовелите?


Този понеделник, 26 ноември, актрисата Адела Нориега отново се появи в Инстаграм и говори за бъдещето си.


За мъка на верните й последователи, които се надяваха, че актрисата ще се върне на екран, тя изключи възможността отново да бъде пред прожекторите. Тя също така увери, че е доволна от сегашното си положение.

"И това съм аз, Адела Нориега. След толкова много години ... Аз не съм същата Адела, както преди, но съм щастлива и се чувствам пълноценна с всичко, което успях да създам през тези почти 8 години. Щастлива съм и ще продължа така. Искам да Ви информирам, че не, не съм решила да се върна в телевизията", каза Адела Нориега.

ADELA

"Животът ми е както винаги съм мечтала и искам да остане същият. Благодаря за многото съобщения и изрази на обич, ще сме в контакт чрез моите социални мрежи", завърши актрисатат, която за последен път бе видяна в теленовела през 2008 г. в мелодрамата "Огън в кръвта".

Адела Нориега е благодарна за подкрепата на феновете си. "Благодаря на феновете си. Винаги бъдете себе си и не се променяйте заради никого".

adela