понеделник, 26 ноември 2018 г.

Заформи се скандал между Уилям Леви и продуцент на Телевиса


В средата на миналата седмица се разрази неочакван скандал, в който бяха въвлечени и трети лица. 


Мексиканският продуцент на Хуан Осорио критикува кубинския актьор Уилям Леви. Бившият мъж на кубинската актриса Ниурка Маркос заяви пред вестник "Реформа", че не би искал да работи с Леви.

"Мисля, че за Уилям стартирането и изкачването до триумфа бяха теленовелите, а сега той не ги приема, сега ги отрича и това е да си неблагодарен", каза той.

Леви скочи на международната слава с теленовелата "Капризи на съдбата" на Карла Естрада. Той също така участва в "Триумфът на любовта" и "Бурята". Преди пет години обаче той се отдалечи от теленовелите. След като завърши "Бурята" през 2013 г., Леви опита късмета си в Холивуд, където се справя много добре. Оттогава той е участвал във филмите "Resident Evil: Final Chapter", "Addicted", "The Single Moms Club" и други.

Тази година Леви се върна на малкия екран в поредицата на Fox "Star" и записа испанската комедия "El fantasma de mi novia" с Кармен Виялобос. 

Уилям Леви не остана безмълвен след думите на Осорио, който е произвел някои от най-успешните теленовели на Телевиса през последните години, сред които "Защото любовта командва", "Сърцето ми е твое", "Съпругът ми има семейство", набедил го, че е "неблагодарен", защото отрича теленовелите.

Половинката на Елисабет Гутиерес сподели съобщение в своите социални мрежи, в което се изказа тежко срещу Хуан и където той казва, че никога няма да работи с продуцент от "нисък клас" и "некомпетентен" като него.

"Това е израз на дълбокото ми възмущение от неприятните думи, с които продуцентът Хуан Осорио се изразява, без да ме познава. 
Удивително е, когато хората в отрасъла са толкова отчаяни, защото вземат предвид, че са в състояние да потъпчат всеки, който си искат, мислейки, че това ще ги направи по-големи. 
Сигурен съм, че си е мислил, че казвайки отрицателни неща за мен, ще привлече повече внимание и може би го направи. Но за съжаление неговите усилия да атакуват моята личност служат само за да разкрият неговата жалка и невежа природа. 
Това ми е смешно, защото никога не ме е засичал или не е пил кафе с мен. 
Позволете ми да изясня нещата: 
1. Първо, този конкретен индивид е и винаги ще бъде считан за производител от нисък клас. Няма сценарий, в който да обмисля да работя с него, така че самият му отговор е почти толкова без значение колкото той. Не мога да го обвинявам, че не ме познава. В крайна сметка, никога не бих се събрал с хора като него. Но ако ме познаваше, щеше да разбере, че това да съм баща, е преди всичко друго в моя живот, включително кариерата ми. Да работя 6 дни в седмицата за 8 или 10 месеца поред година след година неизбежно не само е емоционално изтощително, но не ми дало време да споделям с децата си, както бих искал. Човек расте и нашите приоритети се променят във времето. В крайна сметка, ако съм принуден да избирам между теленовелите и децата си, ще избера децата си по всяко време. 
2. Бих казал на моята латино аудитория, особено от Мексико, която първа видя моето начало като актьор и която ми даде и продължава да ми дава толкова много любов, че не знаят колко ми липсва работата в Мексико, казвал съм го няколко пъти и ще продължа да го казвам, защото това е, което чувствам. Надявам се силно да намеря проект, с който да мога да се върне в Мексико, независимо дали е във филм, театър или теленовела.
Артисти, които имат нещастието да бъдат принудени да поставят кариерата си в ръцете на некомпетентни продуценти като този, страдат много. Винаги работим с желаението да дойде денят, когато ще можем да изберем проектите, които ни правят щастливи и които ще си струват, за да се отдалечим от семейството за известно време, защото обичаме това, което правим. 
3. За щастие бях благословен да работя с изключителни продуценти като Карла Естрада и Натали Лартильо, които ми позволиха да разкажа истории, от които винаги ще се гордея. 
4. Насред търсенето на велики истории и проекти реших да си отворя врати на пазара на английски език (както много други колеги са направили), в същото време  произвеждам собствените си проекти на испански език, като се започне с "В ръцете на един убиец", който ще завърши постпродукцията следващия месец. Направих този филм изключително и специално за латинския пазар и най-вече взех под внимание феновете на моите теленовели от всяка крачка по пътя. 
Както и да е, през последните 5 години от живота си се посветих на децата си и постигнах други цели, за да се сбъднат други мечти. Това, аз не мисля, че означава да бъдеш неблагодарен.

5. Всеки път, когато някой реши да говори така за себе си; винаги се опитвам да намеря урока, който може да бъде използван в полза на нашите деца. В този случай урокът е ясен: винаги ще има хора, които имат отрова във вените си. Те винаги ще се опитат да станат, като тласкат другите надолу. Истинските победители ще бъдат онези, които поддържат енергията, за да насърчават други.

Благодаря на Хуан, че дава пример на нашите деца за това какъв не трябва да бъдеш в живота, как да не се изразяваш за другите, но преди всичко да им покажа какво всъщност означава да бъдеш за срам".

Думите на Леви бяха доста аплодирани сред неговите безусловни последователи, но предизвикаха яростта на Ниурка Маркос, бившата жена на Хуан Осорио.

Без да пести думи и с обичайната си прямота, примадоната излезе да защити Хуан Осорио, уверявайки, че Леви е "глупав", "бездарен" и дори заплаши, че ще му *** майката, ако отново говори лошо за бившия й.

"Ти се забърка с бащата на сина ми (...) единственият, който може да му каже нещо, съм аз. Ти не можеш! Ще ти *** майката! Разбра ли?", каза с очи, хвърлящи искри.

Резултат с изображение за ниурка маркес
"Колко предсказуем си, бобито. Уважавам градинарите и водопроводчиците много, нали? защото той беше ... водопроводчик ... градинар ... зидар? Беше и стриптизьор. Видях му ******, да, в прозрачен бански костюм" - продължи Ниурка. "Ето как започна. После имаше връзка с [продуцентката] Карла Естрада и тя те заведе в Телевиса. Това е скандален, татенце".

Уверявайки, че кубинецът триумфира благодарение на физиката си, Ниурка продължи. "Има глупави хора, без талант (...) като Уилям, защото има хора, които ги вземат под внимание. Той е красив. О, да, има красиво тяло, но природата не стигна да ти даде повече и пропусна да ти даде мозък".

С тези свои изявления Ниурка замеси Карла Естрада, една от големите продуцентки на Телевиса, която също не си замълча. "Боли ме, тъжно ми е, че една жена, която наистина няма никакъв морален авторитет нито сме приятелки, нито познава траекторията ми или моята личност, се изразява по този начин. Тъжно ми е, уважавам я и определено не мисля, че има мотиви, за да говори така за мен".

Друга известна личност, която е работила и с двамата, е Маите Перони, която не пожела да се намеси в скандала, но каза следното: "С Хуан Осорио се насладих на проект, който се казваше "Моят грях" и работих с най-добрите си приятели и беше страхотно, имах отлични отношения с Хуан Осорио", противоречайки така на думите на Леви. "Хуан знае, че го обичам и уважавам, той е мъж на думата, кавалер и професионалист. Знае какво прави". За Уилям  Леви, с когото си партнира два пъти, във "Внимавай с ангела" и "Триумф на любовта", не каза нищо.