събота, 10 ноември 2018 г.

Даниел Аренас напусна Телевиса


Даниел Аренас се сбогува с Teлевисa след 9 години като ексклузивен актьор.


Даниел Аренас не може да се чувства "по-щастлив" и "привилегирован" от това, че е бил част от успешната теленовела "Съпругът ми има семейство", чийто втори сезон в момента се излъчва в Мексико и САЩ. "Това е най-успешният проект в последните две години на Телевиса и да бъда начело на този проект за мен е чест наистина. Чувствам се благословен затова", казва колумбийският актьор.

Точно с тази теленовела 39-годишният артист завършва своя цикъл в Teлевисa, тъй като ексклузивният му договор с компанията току-що изтече.

"Мисля, че бяха 9 години на израстване, на много уроци, много опит и мисля, че всичко се случва поради нещо", казва актьорът от "Необуздано сърце".

"Чувствам се много привилегирован, че се появих в последните два най-успешни проекта на компанията. Мисля, че ще изляза през голямата врата", добавя Аренас.

Сега когато за първи път от години е свободен актьор и може да работи навсякъде, където иска, актьорът не знае в каква посока ще поеме кариерата му. "Не знам наистина какво ще се случи. Не знам дали ще продължа, ще потърся други пътища. Истината е, че не съм решил, все още не е определено, но това е цикъл, който затварям, на много години, през които съм бил ексклузивен за компанията", казва Аренас.

Резултат с изображение за Даниел Аренас
Далеч от чувство за тъга или притеснен заради несигурното си професионално бъдеще, актьорът предпочита да види края на договора си като възможност за растеж.

"Аз съм на 39г. и мисля, че това е подходящ момент да се мисли за много неща. Аз винаги поставям нещата в Божиите ръце, разбира се, че и аз правя така, че нещата да се случват, но искам моят Бог да бъде мой водач в този етап, който започва за мен сега", казва той.

"Аз съм напълно уверен и пълен с вяра, че идват още по-големи и по-ценни неща в моя професионален и личен живот", завършва красавецът.

За Телевиса Даниел Аренас е играл в "Тереса", "Влюбено сърце" (Amorcito corazón), "Необуздано сърце" (Corazón indomable), "Котката" (La Gata), "Да се събудя с теб" (Despertar contigo), "Съпругът ми има семейство" (Mi marido tiene familia) и "Съпругът ми има още семейство" (Mi marido tiene mas familia)".