неделя, 30 декември 2018 г.

Габи Спаник с много проекти за 2019-а


Габи Спаник отпразнува Коледа със сина си Габо на 10г. в Канкун и очаква новата година с нетърпение.


- Какво е за теб Коледа?
Много хубаво време, защото всички сме заедно. Освен това, на 10 декември празнувах рожден ден, навърших 45г. 

- Миналата Коледа беше специална за теб, защото беше със сестра ти Даниела...
Точно така, отдавна не се бяхме виждали. Беше хубаво, тъй като племенницата ми Каталина си играеше с Габо, бяха много щастливи. У дома дойдоха и доста приятели от детството, от Венецуела. Какво да ти кажа? Беше незабравимо!

- Във Венецуела чакате Магическите крале или Дядо Коледа?
Нито едното, там чакаме детето Исус. На това съм научила и Габо.

- Какво обича Габо да иска от детето Исус?
Не е показен, всъщност всяка година той избира сред играчките и дрехите си неща и ги даряваме.

- На какво друго си го научила?
Той е много щедър, казвам му, че е привилегировано дете, че живее много добре, защото има деца на улицата, които нямат храна нито играчки. Като станем, благодарим на Бог за новия ден. Той е много зрял и чувствителен. В училище го обичат, защото е много мил и уважителен.

- Тази година какво си пожела?
Само една видеоигра, щастие и справедливост. Той иска много духовни неща.

- Какво научи през тази година?
Отворих си очите за много неща, много хора си тръгнаха, други дойдоха. Приятели, които, когато си добре, са там, но в трудните моменти изчезнаха.

- Как приключваш 2018-а?
Чувствам се пълноценна - в личен план, като майка, с всичко, което постигнах в живота. Благодарна съм на Бог, на живота, на всички, които са били с мен в добро и в лошо.

- Какви планове имаш за 2019-а?
Сериалът "Болница за деца" (Hospital de ninos) на Netflix, където съм главната героиня и съм докторка, която помага на деца. Играя в постановката "Божествени" (Divinas), която тръгва на турне. Предстои пускане на моя календар, много е секси. Продължавам с моята марка кремове и ще имам специално участие в сериала "Узурпаторката", част от Фабрика за мечти с Кармен Армендарис, която ме покани да работя с нея.

- Би ли искала да се върнеш към теленовелите?
Разбира се, но в история като тези, които се правиха преди.