петък, 18 януари 2019 г.

Вие пожелахте: Анжелик Бойер


По време на успешната си артистична кариера, актрисата Анжелик Бойер е участвала в страхотни истории за Телевиса, но без съмнение, тази, която тя самата смята за преломна в кариерата и личния й живот, е теленовелата "Тереса", историята, която я превърна в една от най-важните и любими телевизионни фигури в света. 


Моник Полет Бойер Русо е родена във Франция, но семейството й се мести в Мексико, когато е на 2г. На 5г. тя дебютира като модел, а на 8г. има възможност да влезне в детската школа на Телевиса, която завършва 3 години по-късно. Била е част от група "Рабанитос Вердес", а след края на бандата, когато е на 14г., влиза в Школата на Телевиса.

Участвала е в доста римейкове, затова я кръстиха "Кралицата на римейка". Последната й теленовела е "Любов до смърт" (Amar a Muerte), която се излъчва успешно в САЩ и Мексико. Уникална история, в която главен герой е смъртта и централната тема е прераждането, което представлява предизвикателство за тази талантлива актриса, която си партнира с аржентинския актьор Майкъл Браун. 

- Какво е първото ти впечатление след успешния дебют на "Любов до смърт"?
Преди всичко е удоволствие да се върна на работа, да се върна на екраните и да съм отново в сърцата на публиката. Хареса ми нейната реакция към една различна история в определено време. И съм щастлива да разкажа различна история. 

- Кое е първото нещо, което ти мина през ума, след като за пръв път прочете сценария на "Любов до смърт"?
Първото нещо, което си помислих, беше, че е лудост, история, в която главният герой е смъртта и това привлече вниманието ми, цялото това суеверие и неща, които могат да бъдат сюрреалистични за някои и толкова реални и осезаеми за други. Науката и езотеризмът се борят в една история, която намерих много интересна и напълно различна от това, което съм правила.

- Как определяш героинята си Лусия Борхес в тази история?
Лусия Борхес определено е оцеляла, воин, малко момиченце, което е напреднало само и много пъти е била в лоша компания; ще видим нейния процес на себелюбие и себепознание, защото тя няма много дефинирана личност, поради което тя се манипулира от Джони или от лоши идеи. Малко е болна за амбиция и власт, но ще разбере, че това не е правилният път, така че ще има еволюция в характера й и съм щастлива да правя история, в която Лусия трябва да повярва, че съпругът й е в тялото на друг. Много е странно! 

- Вярваш ли в прераждането? 
Да повярвам в прераждането беше много трудно, дори за мен беше дилема, във всека един епизод четох всички тези анекдоти за науката и цялата тази част от езотеризма. Трудно е да се повярва, че нещо подобно може да се случи. Но да - вярвам много в енергиите, но не знам, не мога да си представя, че това би се случило с мен, би било лудост. 

- Ако ти се даде възможност да се превъплътиш в някаква роля, коя ще бъде и защо?
Всъщност бих искала да се превъплътя в много героини, например, жена като Фрида Кало, днес тя е фигура, която представлява Мексико в международен план заради цялата й история, която познаваме, и образа, който тя представлява, и мислите, които ни остави, в учението си на жена, която е страдала много и е имала живот в разцвет с много силни чувства, бих искала да я изиграя. И също нещо съвсем различно, може би Хитлер, и по този начин малко да променя историята и да разбера, какво са преживели в онази епоха. Трябва да е супер трудно да влезнеш в толкова силни герои, промяната на историята би била интересна.

- Какъв е опитът от работата с Майкъл Браун?
Беше страхотно преживяване, мисля, че беше много хубаво да се смесят актьори от различни жанрове, Майкъл прави серийни филми от дълго време и аз идвам буквално от мелодрамата. Мисля, че направихме добра комбинация, той е отличен партньор, супер усърден, точен, щедър, любезен, джентълмен, много готино се работи с него. Отличен партньор. Надявам се да харесате това, което сме създали като история. 

- Какво означава теленовелата "Тереса" за твоя живот и за твоята кариера?
"Тереса" ​​определено означаваше преломен момент в моята кариера и в живота ми. Това е емблематична героиня, която създаде поколение "между да бъдеш или да не бъдеш... аз съм". Това е героиня, която не съм направила сама, направих я с екип и винаги ще го подчертавам, защото човек не прави нещата сам, а "Тереса" я направи ​​също публиката, желанието да бъде лоша и не знам защо я обичахме толкова много при положение, че "Тереса" беше лоша, това е противоречие. Това най-много ми харесва, че хората още я помнят, тя ни даде урок за това как да бъдем гадни и уникални. Мисля, че е благословия в живота ми да представя такъв характер. Много съм благодарна, до ден днешен продължавам да получавам коментари и да чувствам радост за много добре свършената екипна работа. 

- Представлява ли нещо за теб, когато се съгласи да изиграеш "Тереса", фактът, че Салма Хайек е правила тази теленовела? 
Разбира се, важно беше да се знае, че Салма Хайек или Марикрус Оливие са играли Тереса ​​преди години. Мисля, че беше благословия за всички. Всяка една в днешно време може да даде различно отношение на Тереса. Надявам се тази, на която скоро й предстои да я играе, да й се наслади по същия начин и да представлява същата благословия в живота й, защото е много забавна роля. 

- Гледала ли си нещо от тази версия в интернет?
Разбира се, че съм гледала изображения, видях видеоклипове от версиите, които направиха като „Тереса“, подробности, които взех от тях без съмнение и с много уважение, в чест на техните версии, а може би дори съм ги взела като амулет, така че трябва да се подкрепяме сред жените. Ако някога Салма ме е видяла, надявам се да й е харесало хаха.

- Какво е да изиграеш тризначки в една и съща история "Трите лица на Ана"?
Бях много нервна и разтревожена, но щастлива. За мен беше важно предизвикателство и подарък от живота. Тази възможност не се дава на всеки и исках да се възползвам на макс. Оказа се много забавно да играя тези три жени.

- Как успяваше да различиш всяка една от трите?
Трябваше да ги направя реални и да не бъркам зрителите. Знам, че си върша добре работата и разчитам на страхотен екип. Дрехите, гримът на всяка... с малки трикове и детайли се успява да се различат една от друга дори само като ги гледаш. 

- Там отново си партнираше със Себастиан...
След "Тереса" и "Това, което животът ми отне" най-вероятно тази беше последната ни теленовела заедно, защото не искаме да доскучаем на зрителите.

- В реалния живот какво не би направила от нещата, които твоите героини са правили?
Не бих била сестрата, която бе Ана Летисия с Ана Лаура в "Трите лица на Ана", никога не бих го направила. Или да унижавам хората пред всички като Тереса.

- Моделството и актьорството винаги са ти се отдавали по естествен начин, но възнамерявала ли си някога да се посветиш на нещо друго? 
Имаше време, когато исках да бъда балерина, бях на път да вляза в "Bellas Artes", но от известно време бях в Teлeвисa, така че беше време да се откажа от едното и да започна другото и беше много тежко; затова предпочетох да уча актьорство и съм много щастлива, че мечтите ми се сбъднаха.

- Кой е проектът, който според теб е накарал публиката да почне да те разпознава? 
Голяма късметлийка съм заради теленовелите, в които съм била; първата, в която участвах 100%, беше "Непокорните", беляза едно поколение и един етап от моя живот. След това направих "Непокорно сърце", последвано от "Желязна душа" с Алехандро Камачо, Бланка Гера и Рафаел Инклан, които ме научиха да уважавам снимачната площадка, а по-късно бях Teресa, която стана емблематична героиня. Всичко беше много значимо и наистина се наслаждавах на всеки етап, наистина съм много благодарна. Въпреки това, знам, че никога не трябва да свикваш с нищо и трябва да продължаваш да изненадваш публиката.

- С коя от героините си се чувстваш по-идентифицирана? 
С никоя. Практически съм живяла с тях и страдам от техните процеси, така че не искам да кажа, че се идентифициран с някоя, която е била лоша или е преминала през неприятни неща.

- Предпочиташ да си добрата или лошата?
Лошите се забавляват повече, а добрите страдат много, но ми харесват и двете. Радвам се, че имах късмета в един проект да съм добрата, лошата и тази, която канализира двете, беше късмет и чест да участвам в подобен проект.

- Как си представяш идеалния състав на един проект?
Бих включила най-добрата си приятелка Фернанда Кастийо, нейния приятел Ерик Айсер, моята половинка Себастиан Рули и много бих искала да работя отново с Маите Перони, Ана Бренда Контрерас и Сурия Вега, обожавам ги и усещам, че са пораснали много, ще е хубаво да се срещнем пак. С Флавио Медина и Рафаел Инклан също ще е чудесно, възхищавам им се и са ме вдъхновявали много.

- Какво ти харесва във Фернанда Кастийо, най-добрата ти приятелка?
Има невероятна личност, зряла е. Винаги намира точните думи, нямам много приятелки като нея и е невероятно да знаеш, че можеш да разчиташ на Фер каквото и да стане. Това е подарък.

- Кой е най-добрият съвет, който ти е дала?
Да слушам сърцето си, то винаги ще ме води по правилния път.

- Била си руса, кестенява, черна... Кой цвят ти харесва най-много?
Русият, защото не трябва да го освежавам през определено време, тъй като си ми е светла косата. Но обичам промените. Има етапи в живота за всичко, така че трябва да сме смели и да си боядисваме косата в различни цветове, но без да прекаляваме.

- Виждаме в социалните мрежи колко сте щастливи със Себастиан Рули. Как го определяш като човек и като гадже? 
Да говоря за Себастиан Рули. Какво мога да ти кажа? Наистина съм много влюбена, много добре осъзнавам колко сме щастливи да чувстваме любов с такъв мир, със свобода, безусловна пълна подкрепа, това е много красива връзка и ние сме наясно с това. Така че да се грижим за нея и да хвърляме много ентусиазъм да правим проекти заедно, отделни проекти, но ръка за ръка и да се наслаждаваме на всеки ден.

- Мислили ли сте за сватба? 
Не. Ние не вярваме, че един лист хартия ни дава гаранция за по-голям ангажимент от този, който имаме всеки ден като възможност да бъдем по-добри хора и като двойка.

- Бихте ли искали да имате деца? 
Не знам, аз съм на 30 години и за момента не искам. Не знам дали ще дойдат по-късно, не съм затворена за това или нещо подобно. В момента съм спокойна и работя усилено. 

- Каква е формулата да водите стабилна връзка, бидейки публични фигури?
Като мислиш, че ще прекараш остатъка от живота си с този човек. Четири години не са нищо, вървим много добре.

- Телевиса ще презапише класическите си истории в сериен формат и има слухове, че може да си "Узурпаторката". Искаш ли да направиш тази история? 
Не бях чула тези слухове, но истината е, че това е история, който видях и обикнах, очарова ме. Но ще е сложно, след като направих тризначките, да се видя отново двойно, не знам, мисля, че не. 

- Каква е твоята цел като актриса? 
Целта ми като актриса определено е да продължа да завладявам сърца, да достигам до хора, като правя проекти, които ме карат да раста и да бъда щастлива всеки ден дори като актриса; чувствам се пълноценна и истината е, че ми харесва идеята да правя кино или нещо в Испания, имам го предвид, бих искала да отида там, въпреки че не се виждам да живея в друга страна, която не е Мексико, може би Европа поради близостта до семейството ми (което живее във Франция), трудно е да напусна Мексико, искам да продължа да раста, тук има много героини и жанрове, които да опозная.

- Как са отношенията ти с феновете ти? Общуваш ли с тях в социалните си мрежи?
Взаимоотношенията ми с феновете ми се превръщат в благословия, в социалните мрежи комуникацията е много добра, има начин да ги разпознавам и дори да ги срещам лично и всеки път, когато мога, го правя с удоволствие. Те са част от моя ден, те са в добро и лошо с мен, това е безусловна любов, на която се отплащам с много работа и уважение към публиката и с много любов и благодарност винаги.

Хъркам и ми се подиграват много затова.
Опитвам се да спя минимум 6 или 7 часа.
Винаги закусвам преди да излезна, никога не излизам с празен стомах.

Любовта й със Себастиан Рули
- Себастиан Рули работи през 2010 г. до Анжелик Бойер в теленовелата "Тереса", продуцирана от Хосе Алберто "Ел Гуеро" Кастро. 
- Но Анжелик Бойер се влюбва в продуцента на историята "Ел Гуеро" Кастро, бившия съпруг на Анхелика Ривера. 
- Връзката й бе потвърдена през 2011 г., когато тя беше на 23 и той - на 51. Продължи три години.
- Рули беше женен мъж, когато се снимаше в "Тереса" с Анжелик. От 2007г. беше съпруг на аржентинската актриса Сесилия Галиано. 
- През 2010 г. се ражда Сантяго, синът на Рули и Галиано, които през същата година слагат край на брака си.
- В средата на 2013 г. започнаха да записват "Това, което животът ми отне", история, която отново събра Рули и Анжелик, която по това време все още е приятелка на Гуеро Кастро. 
- Химията между актьорите беше очевидна и се спекулираше за възможна връзка 
- Рули беше свободен след края на връзката си с актрисата Арасели Арамбула през септември 2013 г.
- Няколко месеца по-късно, през март 2014 г., Анжелик и Гуеро Кастро пуснаха съобщение, в което обявяват раздялата си.
- През септември 2014 г. Анжелик и Рули потвърдиха връзката си чрез социалните мрежи.