неделя, 27 януари 2019 г.

Вие пожелахте: Телма Мадригал


Свежест, красота, талант са някои от качествата, с които бихме могли да опишем Телма Мадригал.


Тази красива актриса вече е показала в предишни проекти, че има способността да интерпретира еднакво добре тийнейджърка бунтарка, добродушна жена или голяма злодейка, както го направи в "Сянката на миналото". Благодарение на таланта си тя получи възможността да изиграе първата си главна роля в "Лъжовно сърце" заедно с Пабло Лайл, роля, за която казва, че е работила с дисциплина и упоритост. 

Първите й флиртове с камерата бяха като модел на реклами. Въпреки че винаги е била ентусиазирана да играе и като дете тя вече си е измисляла маниери, едва на 26-годишна възраст се реши да учи в Школата на Телевиса и да бъде актриса.

През същата година, през която започва да учи актьорско майсторство, 2010 г., получава първата си възможност. Това е теленовелата "Да обичаш отново", където дава живот на Паола Гонсалес, роля, с която тя показва таланта си. Не можеше да си намери място от вълнение, когато я информираха, че е получила номинация на наградите "TVyNovelas" за откритие на годината. Благодарение на безупречната си игра продуцентът Луис дел Яно й предлага да участва в продукцията "Надежда на сърцето", която започва да записва в края на 2011 г. и за която отново бе номинирана на същите награди, този път в категорията за най-добра млада актриса. 

През 2012 г. се потапя в нов проект - "Жената от Вендавал" с Ариадне Диас и Хосе Рон. През следващата година участва в продукцията "Завинаги, моя любов" със Сусана Гонсалес и Гай Екер. И точно това Телма каза на приятеля си, с който е цял живот, Хуан Родриго Иниго, на 16-ти ноември 2013г., денят, в който се омъжи за него.

Когато Телма започваше като актриса, тя си наложи да играе всякакви героини и да не поставя никакви бариери. И така и направи, когато й предложиха в края на 2014 г. да изиграе Валерия, лошата в "Сянката на миналото": "Да играя както добри жени, така и лоши, е най-добрият начин да не се затварям в една рамка и да мога да раста". Последната й роля засега е в "Лъжовно сърце" от 2016г. Тази млада актриса, на 34 години, е в най-добрия си момент, както професионален, така и личен. За момента актрисата се грижи за сина си Бернардо на годинка и 4 месеца и се надява в не толкова далечното бъдеще да възобнови артистичната си кариера.

- Телма, как се чувстваше с първата ти главна роля в теленовела?
Много щастлива, защото записите вървяха чудесно. Това е страхотна история и харесвам много героинята си Мариела. Тя е много силна жена, тя не е типичната героиня, която постоянно страда, напротив, тя също кара другите да страдат. Щастлива съм, защото се сформира красив, професионален екип, а да работиш заедно с Мапат, продуцентката, е като да си със семейството си, чувствах се много удобно и фактът, че съм главната героиня, е още по-добре.

- Освен това публиката те прие много добре...
Надявах се да е така. Чувствах се много сигурна, защото познавах режисьорите от предишни проекти и сега имахме доста контакт. Преди да започнем да записваме, четохме сценария и ме оставяха да давам предложения. Също така се опитвам да обръщам внимание на това, което ми казват, и да бъда като гъба. "Лъжовно сърце" е кратка, първата къса теленовела, която се записва в Телевиса, след теленовели от по 160 епизода. Това е много гъвкаво, с кратки сцени и във всички нещо се случва, вече не става дума за дълги сцени, които те държат в напрежение с дни.

- Забелязва се, че имаш клик, химия с Пабло Лайл...
Да, това е третата теленовела, която правим заедно, вече си имаме доверие и се разбираме, това много помага. Той е прекрасен партньор. Диего Оливера, който е другият главен герой, не го познавах, но открих, че той е страхотен човек, джентълмен, очевидно има повече опит от нас, химията с него беше отлична. Щастлива съм, че работих с Елена Рохо, защото много й се възхищавам, с Мария Сорте, Алексис Аяла, Майрин Виянуева, Алехандро Томаси, Серхио Гойри и Ерик дел Кастийо ... великолепни актьори.

- Работи и с Дулсе Мария. Как се разбирахте извън камерата?
Много добре, нямаше его и всичко беше добра енергия. Познавам Дулсе още от дете, защото работихме в една реклама и когато разбрах, че тя ще бъде лошата, бях много щастлива ... 

- От самото начало си работила с велики актьори, какво си научила от тях?
Първата теленовела, която направих, беше "Да обичаш отново" и имах късмет, защото с режисьорите, продуцентите и големите актьори (Алехандро Камачо, Хесус Очоа, Ребека Джоунс, Рене Стриклер), за мен това беше начало с много голям урок. Те ме научиха на много неща. Тогава разбрах, че не учи този, който не иска. Във всеки проект винаги избирам някого, когото да следвам, в този беше Ребека Джоунс. Докоснаха ме с това, че освен че са опитни, те са много щедри. До Синтия Клитбо направих първата си злодейка, в "Сянката на миналото", и тя е голяма учителка, тя ми беше майка и много ме съветваше, слушах съветите й какво трябва да правя като млада актриса. Освен това се грижех за себе си, работих чудесно с нея.

- За да стигнеш дотук и да продължиш да растеш, трябва да си много дисциплиниран...
Разбира се, всичко идва, защото съм работила, аз съм дисциплинирана, работлива и мисля, че това помага много да се отварят врати, още повече, когато започваш. Аз съм на прав път, но става малко по малко, нищо не идва просто така.

- Била си добра и лоша, каква роля предпочиташ?
Като актриса те обогатява да променяш регистъра и се чувствам добре и с двете. Не съм подценявал никоя роля, макар че когато ми предложиха лошата в "Сянката на миналото", имах съмнения дали да приема от страх да не бъда поставена в рамка само за определени роли.

- Какво означаваше "Сянката на миналото" за кариерата ти?
Тя надмина моите очаквания, това беше първата ми отрицателна роля и публиката ми повярва, след като бях направила три добри героини.

- Как се почувства?
Е, изведоха ме от зоната ми на комфорт, това беше наполовина сложно, но се забавлявах със злините на моята героиня Валерия. Това беше предизвикателство и супер урок.

- Доволна ли си от кариерата си до момента?
Много. Актьорството ме научи да бъда дисциплинирана, отговорна и строга във всичко, което правя. Несъмнено добре избрах професията си.

- Кога осъзна, че искаш да се посветиш на актьорството?
Учих комуникация и като развлечение имах работа като модел на реклама. Малко по малко осъзнах, че този свят ми харесва и на 26 години влязох в Училището по актьорско майсторство на Телевиса.

- Коя теленовела ти остави най-голяма следа?
Всички. "Да обичаш отново" ми хареса, че е първата ми, беше невероятна, режисьорите ни водеха през цялото време, беше учене наизуст и така се научих как се прави добре телевизия.

- Все още ли се подготвяш?
Да, взимам курсове.

- Привличат ли те танците или пеенето?
Бих искал да пея, но когато се опитвах да го правя, започвах теленовела и никога не успявах да посветя време на това, но не за да пея, а само за удоволствие.


- С кого искаш да работиш?
Ребека Джоунс, научих много от нея, както от Синтия Клитбо, която е супер щедра. Дават ми съвети. Алехандро Камачо също ми помогна много. Научих много от Елена Рохо.

- Какво би искала да правиш?
Искам да правя театър и кино, новата платформа на Teлeвисa за серийни филми ми привлича вниманието. Бих искала и да играя в мюзикъл.

- В личен план си щастливо омъжена от 5 години. Разкажи ни за живота си като съпруга ...
Много е забавен, преди това бяхме гаджета пет години, така че се познаваме, животът ми се е променил, но за добро, той все още е много подробен.

- А ти?
Да, добре, аз не съм от онези, които го правят ежедневно (смее се), но е нормално.

- Какви предимства и недостатъци има, че ти ​​и съпругът ти не се посвещавате на една и съща професия? 
Е, никога не съм била с актьор или някой от тази ​​среда, така че не знам какъв е този вид връзка. Предимството ми е, че винаги съм била човек, който има личен живот, отделен от работата. И не е, че не обичам да се събирам с колегите си, но приятелите ми от малка не са от тази среда, защото не исках да се посветя да актьорството тогава. Аз дори започнах след завършване на университета и работа в маркетинга. Това не беше моята мечта, откакто бях на 10 години, и в семейството ми няма актьори и това ми помогна да запазя крака си на земята. Има професии, в които човек се справя много добре, а в други не толкова, егото зависи от личността на всеки един. Не мисля, че да се посветя на същото или да си в средата е пречка. Помага, например, че не съм човек, който говори много за личния си живот или който се занимава с клюки. От всеки един зависи как иска да води кариерата си.

- Би ли оставила теленовелите, за да играеш във филми? 
Разбира се, че бих искала да правя филми, театър също, мисля, че могат да се комбинират. Сега, когато форматът на теленовелата се промени малко, чувствам, че това ще даде възможност на нас, актьорите, да участваме в няколко неща. Не възнамерявам да спра да правя телевизия заради театъра, нито да снимам филми заради телевизията. В моята кариера, за щастие, вратите винаги са ми се отваряли. Когато се появи проект, ще преценя дали да го комбинирам или да избера само един. С обаждания по 12 часа на ден за теленовели нямаме време.

- Колко деца искаш да имаш?
Не знам, ще видим как ще ни провърви.