събота, 19 януари 2019 г.

Жаки Бракамонтес показа официално близначките си


Жаки Бракамонтес и съпругът й Мартин Фуентес позираха официално с петте им дъщери за мексиканско списание.


Както някои коментират, че Жакита, най-голямата дъщеря на двойката, е идентична с майка си, а Каролина, втората им наследничка, е мини версията на баща си, докато Рената, третата, е перфектна смес от гените на двамата, в случая с близначките се говори, че едната прилича много на баща си, а другата - на майка си.

Благодарение на корицата за списание "¡HOLA! México" последователите на семейство Фуентес Бракамонтес твърдят, че най-голямата Емилия прилича на Мартин Фуентес, а Паула, която е родена две минути след сестра си, ще бъде досущ като майка си.

За да ги различите по-добре, Емилия е бебето, което има повече коса, докато Паула има малко по-малко, по този начин родителите и семейството като цяло започнаха да ги разпознават, въпреки че са близначки, бебетата не са идентични, така че теорията, че едната прилича на мама и другата на тати, има много смисъл.

По време на едно от най-искрените си интервюта, Жаки даде всички подробности за онзи 20 декември 2018 г., деня, в който момичетата дойдоха на бял свят. Тя коментира, че малките са родени с цезарово сечение: Емилия тежеше в момента на раждането 2,9 килограма, ръст 44,45 сантиметра и Паула - 2,6 килограма и 47 сантиметра.

Заобиколена от петте си дъщери, Бракамонте каза щастливо: "Смехът на дъщерите ми изпълват душата ми". В този разговор водещата също така призна, че с близначките затвориха фабриката.

Цялото интервю четете по-долу:

- Жаки, как се чувстваш с появата на Емилия и Паула?
Чувствам се благословена и благодарна. С повече работа и отговорности като майка, но приемам предизвикателството.

- Разкажи ни за раждането...
Беше планирано за 20 декември. Докторът избра тази дата, на 36-та седмица. Родиха се с много добро тегло и ръст: Паула - 2,6кг и 47см, а Емилия - 2,9кг и 44,45см.

- Каква случка ще запомниш завинаги от този момент?
Влезнах в операционната и видях две легълца за малките. Започнах да плача, защото имах дежавю от първото ми раждане. Беше много силно за мен: плаках и плаках и само една медицинска сестра знаеше защо. Останалите ми казваха: "Толкова си емоционална". Мартин влезна и ме успокои малко. Аз исках само да ги чуя как проплакват. Роди се Емилия, която знаех, че ще излезне първа, защото беше отдолу. Треперех, искаше да заплаче, но не можа. И Мартин не ми казваше нищо. Той също беше много притеснен. Остави ме и отиде с бебето да го прегледат. Беше погълнала околоплодна течност. След две минути се роди и Паула със силен рев. Тя проплака, чух я. Донесоха ми я и ми я оставиха 15 минути. Бях щастлива, че е с мен, но казах: "А Емилия?" Доведоха ми я после. Целунах я по косичката и я отведоха в интензивното. Беше 24 часа под наблюдение. След това я доведоха в стаята. Мартин и аз плакахме от вълнение, че нашите две дъщери са при нас и са здрави.

- Мечтала ли си някога за 7-членно семейство?
Бог знае защо прави нещата, той има перфектен план. Мечтаех за голямо семейство, но не тооооолкова голямо. 

- Какъв баща е Мартин?
Най-добрият. Винаги ме подкрепя. Сега, когато трябва да съм плътно до бебетата, ми казва: "Ти бъди спокойна, аз ще се грижа за големите". Опитвам се да съм с тях, когато мога, защото каките също искат майка си. Трябваше да се разделя на шест, защото Мартин е също като мое дете, момчето, което никога нямах, го имам като мъж.

- Как минават нощите, без да спиш?
Имам една жена, която ми помага през деня и през нощта, което е добре, защото мога да спя по малко. Помощта на бабите и моя баща също е важна. Глезят много дъщерите ми. Майка ми се грижи много за мен заради цезаровото сечение.

- Почти месец след раждането... на кого приличат близначките?
Емилия е много спокойна, никога не плаче дори когато е гладна. Тя е светица, но ще видим по-нататък (смее се). Паула е по-неспокойна. Ако й е мокър памперсът или е гладна, плаче. Тя е по-изразителна.

- Ще видим, когато станат тийнейджърки...
Искам да видя лицето на Мартин. Казва, че ще купи една пушка, за да посреща гаджетата им (смее се).

- Ще смените ли местоживеенето си? Близначките се родиха в Маями...
Не. Ще продължим да живеем в Мексико. Работата ми е в Маями, затова ще отивам и ще се връщам. В бъдеще има такава възможност.

- Как се поддържаш все така млада?
Ям здравословно, разнообразно, не се ограничавам. Опитвам се да балансирам, без да съм на диета. Ако вечерям пица, на другия ден ям яйца. Като си майка гориш калории в игри, освен това главата ти не спира: училището, къщата, задачите... Целта ми е да се върна във фитнеса. Преди си казвах: "Ако пак ще забременя, за какво да ходя?" Но сега вече нямам това извинение. След 40-те дни започвам.

- Един доста сериозен въпрос, Жаки. Затворихте ли вече фабриката?
Да! Вече се оперирах. Би било много опасно да имам още деца заради всички тези цезарови сечения.

- Сега ще направиш ли пауза в кариерата си?
Аз съм майка на пълен работен ден и това ме прави най-щастливата жена на света. Родена съм да бъда майка, но искам да продължа да работя, сега съм в Телемундо. Ще направим няколко проекта заедно. В края на януари започваме да снимаме "Гласът на Америка"/"La Voz US". 

- A мелодрамите?
Може би някое специално участие в сериал би било интересно и бих го направила, но не мога да се откъсна от семейството си за осем месеца.