петък, 4 януари 2019 г.

Вие пожелахте: Марио Симаро


Кубинският актьор Марио Симаро започна актьорската си кариера във филма "Ромео и Жулиета" от 1996.


Оттогава е участвал в доста теленовели, сред които "Узурпаторката", "Дивата котка", "Трима братя, три сестри", "Втори шанс", "Предателството", "Море от любов" и др.

Последната му работа в телевизията е през 2016 във "Върни се рано", където изигра инспектор Антонио Авелика. 

Доста е активен в социалните мрежи, а понякога нажежава обстановката с горещите си снимки.

"Едно от най-хубавите неща в кариерата ми е, че мога да пътувам и да опознавам различни места. Другото нещо е, че получавам обичта на публиката".

Обича да спортува и да се поддържа във форма.

Любител е на животните. "... и Бог създаде кучето и котката, за да ни напомнят ден след ден, каква е любовта: безусловна".

- Коя е теленовелата, на която се наслади най-много?
Публиката и аз сме на едно мнение. Теленовелата, която беляза кариерата ми, която беляза преди и след, където цареше пълна хармония, отлична колегиална атмосфера, беше по сценария на Хулио Хименес "Трима братя, три сестри". Изключителен, свеж, естествен сценарий, целият проект беше магически. Успехът, който пожъна, говори за това. 

- Кой е героят, който те накара да се подготвиш по-задълбочено, да се свържеш повече с него?
"Трима братя, три сестри" ме даде възможност да ме познават в целия свят, но мисля, че затвърждаването ми като актьор дойде със сериала след това - "Втори шанс". Беше тежко и трудно за мен, защото трябваше да изпълня човек, който не се среща често, рядка раса, защото трябваше да проуча доста. Адриана Бараса ми помогна много тогава, тя ми е голяма приятелка. След това трябваше да изиграя човек на 80 години, който е в тялото на 30-годишен мъж. Трябваше да внимавам как се изразявам, как ходя. Беше трудно приключение. 

- Коя колежка помниш с най-голяма обич?
Всички, наистина имах късмета да работя с отлични колежки и колеги също. Но не мога да отрека магията и благословията между Дана Гарсия и мен в "Трима братя, три сестри".

- Поддържате ли контакт с нея?
Сложно е. Всеки си има свой живот, свои половинки, свои проекти. Просто аз нямам фиксирано място, където живея.

- Последно се снима във "Върни се рано". Беше полицай...
Теленовелата като жанр сега в Мексико и Латинска Америка върви към по-високо ниво. Това е като трилър, много е интересно, различно, насладих му се много.

- Изглеждаш си все същият. Каква се поддържаш?
Всичко е до генетика, здравословно хранене. Всъщност, когато съм в Маями, ми харесва да ям кубинска кухня, но не тази, която обикновено хората ядат, а пълнозърнест кубински хляб, харесва ми.

- Къде живее Марио Симаро?
В сърцето на хората. Нямам точно място.

- Сърцето ти има ли си господарка? Влюбен ли си?
Да, разбира се.

- Кое е първото, което забелязваш у една жена?
Лицето и по-точно очите. 

- Как минава един твой нормален ден?
Няма стрес, няма преувеличаване, ям здравословно, няма проблеми, защото всеки проблем има решение. 

- Казвал си, че баща ти иска внуци. Мислил ли си за деца?
Да, ще дойдат и децата. Не бързам.

- Ще те видим ли скоро в теленовела?
Случват се много неща, ще видим какво ще стане.