сряда, 23 януари 2019 г.

Жанкарлос Канела по-влюбен от всякога


След като потвърди, че има връзка с Дана Ернандес, певецът Жанкарлос Канела разкри какво харесва най-много в партньорката си. 


"Тя е супер комична и е супер посветена и също ми помага много. Харесва ми, защото съм на среща и тя изважда малка тетрадка, виждам я да пише на събранието и тя ми казва: "Е, ти каза това и това, и това, как смяташ да направиш това?" Когато видиш, че даден човек помага, допринася, аз обичам двойките, които се поддържат, които правят добър екип; тази дума е толкова важна", каза протагонистът на "Дявол с ангелско сърце".

Беше ли любов от пръв поглед? "Това определено беше привличане от пръв поглед и любовта беше насърчавана с течение на времето. Много бързо осъзнах, че животът ми е поставил много специален човек на пътя и че преди всичко целта ми е да я уважавам, да й дам място, което заслужава, да имам абсолютна комуникация и да сформирам солиден екип", сподели той.

Жанкарлос, който току-що издаде новия си сингъл "Lobby" под собствения си лейбъл, с който ще бъде свободен да поеме юздите на своята творческа кариера, каза, че се радва на професионален и личен успех.

"Когато открих, че трябва първо да работя върху себе си, тогава започнах да правя някои корекции и да изпращам определени послания във вселената, които започнаха да привличат определени хора в живота ми, които ми помогнаха да преминем още по-добре в този нов етап и в тази нова версия на мен самия, от която съм много горд", допълни бившата половинка на Габи Еспино.

Дана Ернандес е родена в Пуерто Рико преди 22 години. През 2017 г. Дана представлява района Сан Хуан, когато е коронована като Мис Пуерто Рико и толкова грандиозно дефилира за конкурса Мис Вселена, проведен в Лас Вегас.

Да живее любовта!