вторник, 29 януари 2019 г.

Любовен договор се превръща в страстно изпитание в новия турски сериал "Назови ме по име" по DIEMA FAMILY


Премиерният сериал "Назови ме по име" е новото романтично пътешествие по DIEMA FAMILY! Гледайте началото на вълнуващата поредица на 11-и февруари (понеделник) в 21:00 ч.

Премиерният сериал "Назови ме по име" ще се излъчва всяка делнична вечер от 21:00 ч., а първата среща с новите герои на DIEMA FAMILY е на 11-и февруари (понеделник) след епизода на "Слънце и Луна". Разнообразието от образи, полюсните емоции и заплетените истории ще са водещи в сюжетната линия на "Назови ме по име", с която поредицата печели широка телевизионна аудитория в различните страни, в които е излъчвана.

Новият премиерен сериал по DIEMA FAMILY разказва историята на Зехра, която ще срещне любовта, но и ще трябва да вземе едни от най-трудните решения в живота си. Ролята на красивата Зехра е поверена на изгряващата звезда Хазал Субашъ. Създателите на „Назови ме по име“ решават да се доверят на интуицията си и се спират на нея, въпреки липсата й на опит в киното и телевизията. "За мен това бе много сериозно предизвикателство, но бързо свикнах. Бях много щастлива и горда, че още в първия си проект изпълнявам главна роля", споделя Хазал, която по-късно печели отличие за най-добра актриса в родината си.

Човекът, който ще промени живота на Зехра е другият главен герой - Йомер. Той има идеален живот преди да разбере за тежката болест на своята сестра Айше, която той много обича. В образа на Йомер влиза актьорът Еркан Мерич, който по-късно се превръща в любимец на публиката с ролята си в сериала. "Когато прочетох сценария на "Назови ме по име", почувствах, че това е моят проект. Никога не се ангажирам с роли, които не са грабнали сърцето ми", разказва Еркан.

Последното желание на Айше е Йомер да се ожени и така той предлага на Зехра фиктивен брак, който да продължи 6 месеца. Поради различни недоразумения обаче Йомер започва да мисли, че Зехра не е нищо повече от една непочтена млада жена. Но с времето той ще се усъмни в преценката си. Дали омразата му няма да се премине в истинска любов – предстои да разберем?

Не пропускайте да станете част от историята на най-новия премиерен сериал "Назови ме по име". Гледайте началото в ефира на DIEMA FAMILY на 11-и февруари (понеделник) от 21:00 ч.