четвъртък, 21 февруари 2019 г.

Габриел Сото и Ирина Баева отговориха на Джералдин Басан


Няколко часа след като Джералдин Басан сподели чрез канала си в YouTube подробностите за изневярата на Габриел Сото с Ирина Баева и увери, че актрисата от руски произход "я тормозила кибернетично" и "й се подигравала" като жена, мексиканският актьор и рускинята дадоха изявления.


ВЕРСИЯТА НА ГАБРИЕЛ
Габриел Сото бе разпитан за видеооблога на майката на дъщерите си и отказа да говори за казаното от Джералдин.

"Единственото нещо, което мога да кажа, е, че в една история има две версии и моята предпочитам да я премълча от уважение, и тези, които участват, знаят как са се случили нещата", каза той.

Актрисата от руски произход сподели в сряда, 20 февруари, прессъобщение чрез социалните мрежи, в което тя отговаря на видеото, което Джералдин публикува във вторник, 19 февруари, в канала си в YouTube.

"Аз, Ирина, уважавам всяка версия и тълкуване на всеки човек.

Абсолютната истина никой я няма. И от моя страна никога няма да бъде чуто никакво обвинение или упрек към някого и не защото няма какво да се каже, а заради простия факт на уважение към моята персона, моя личен живот и уважение към всички замесени.

Ако в този момент тази ситуация ме сочи като "лошата в историята", с високо вдигната глава го приемам, без да обвинявам трети страни. Напълно вярвам, че времето и животът ще поставят нещата на мястото им, без да е необходимо да бъдат етикетирани като жертва или палач.

Аз дойдох в Мексико с една мечта: да уча, да се подготвя и да работя като актриса в проекти, които обичам, и в някакъв момент да върна малко на всички заради подкрепата и вратите, които са били отворени за професионалната ми кариера. Именно там са концентрирани моето тяло, ум и душа: в кариерата ми, в работата ми, в растежа ми като човек: любовта и благополучието на онези, които наистина имат значение: моето семейство, моят партньор, близки, приятели и публика.

Няма какво друго да добавя, благодаря на всички за Вашето време и интерес. И само искам цялата употреба на информация да се третира с уважение към всички замесени.

Днес обръщам страницата и започва нова глава."

Габриел сподели изказването й в социалните си мрежи, давайки ясно да се разбере, че е напълно съгласен с начина, по който процедира настоящата му партньорка.