сряда, 6 февруари 2019 г.

Химена Дуке напусна Телемундо. Ето защо...


След няколко години, в които беше част от редиците на Телемундо, Xименa Дуке започва нов етап в професионален план. 


Колумбийската актриса, която е участвала в успешни теленовели като "Съседската къща" (2011), "Смело сърце" (2012) и "Света дяволица" (2013), наред с други продукции, престана да бъде ексклузивна актриса на канала миналата година, така че 33-годишната красавица е свободна да работи в компанията, която иска.

Дуке стана известна преди повече от 15 години на екраните на Teлeмундo като участничка във втория сезон на риалитито "Protagonistas de novela", излъчено през 2003г. Колумбийката нямаше голям успех в конкурса, тъй като остана на десета позиция, но без съмнение това й послужи като трамплин.

Първата й мелодрама с канала, "Чужди грехове", е записана през 2007 г. и оттогава кариерата й не е спирала да се развива и да получава все по-значими роли. Дебютът й в теленовелите обаче беше две години по-рано, през 2005 г., във Веневисион и теленовелата "Мечтите са безплатни".

"Бях изключително нервна, бях приятелка на приятелката на приятелката ... Появявах се много малко, но когато го правих, за мен беше прекрасно. Спомням си, че в първата си сцена събрах цялото си семейство, всички мои приятели, всички развълнувани да ме видят и мисля, че казах: "Здравей, как си?" и свърши, но знам, че всички ме подкрепяха" - спомня си актрисата за началото на кариерата си.

През 2008 получи роля в "Лицето на Аналия", където заедно с Педро Морено станаха любима двойка на зрителите. През 2010г. се снима в "Гибелна красота" и "Някой те наблюдава". Година по-късно играе Карола Конде, бунтарка и измъчена млада жена, в хитовата теленовела "Съседската къща". 

Именно тази роля подсили връзката й с Телемундо и от този момент тя стана една от предпочитаните актриси на канала.

След това получава първата си главна роля, макар и споделена с Адриана Фонсека, в "Смело сърце". "Саманта, героинята ми, беляза преди и след в моята кариера. В допълнение към това теленовелата е обиколи света. Бях в Индия и те ме познаваха от "Смело сърце". Беше героиня, която обичах и й се насладих на 100% ", уверява тя.

Дуке трябваше да прави злини в "Света дяволица", оглавявана от Габи Еспино през 2013 година. "Когато ми дадоха ролята на злодейката от теленовелата, казах: "Нека да видя какво мога да направя така, че да не е типичната лоша и публиката да ме обича или да изпитва към мен по-скоро съжаление, отколкото омраза. И това направих с моята героиня." През 2015 участва в "Господарите на рая", през 2016 в "Кой е кой?" и за последно игра в романтичната комедия "Почитателката", оглавявана от Анхелика Вале и която нямаше очаквания успех.

Последният път, когато видяхме Дуке на екраните на Teлемундo, беше в края на миналата година като гост-домакин на сутрешното предаване "Нов ден", където замени Aдамари Лопес.

Ето какво споделиха от Телемундо за напускането на Химена Дуке:
"Xименa е страхотна актриса и участва в много успешни продукции на Teлемундo. Тя е била и ще продължи да бъде част от голямото семейство на Телемундо. Тъй като медийната индустрия продължава да се развива, ние също така променяме начина, по който обвързваме и развиваме талантите си, за да получим достъп до най-добрите налични таланти според нуждите на всяка от нашите продукции в различните жанрове", се казва в изявлението и потвърждават, че отношенията между двете страни остават в най-добрите възможни условия и вратите винаги ще бъдат отворени за Химена в Teлeмундo.

Ето какво сподели самата Химена:
"Много съм благодарна на Телемундо, но и двете страни стигнахме до заключение. Те решиха, че няма да ме използват за следващите си проекти - имах още два проекта с тях - като ми казаха, че няма да ме използват повече, очевидно стигнахме до това заключение, "знаеш ли какво?" нека приключим договора, за да мога да правя други неща" - обясни Дуке.

"Телемундо е бил моят дом през последните десет години от моята кариера, всъщност това е мястото, където започнах, там съм израснала, много ме подкрепиха. Изпитвам голямо уважение към тях и цялата любов в света. Това не означава, че няма да работим отново заедно, а просто моята кариера в този момент ще поеме в друга посока. Защо? Защото обвързването с канала отнема от мен възможността да чукам на вратите някъде другаде, Teлевисa, Netflix ... Има много места, където човек като актьор може да отиде и да почука на вратите и да разраства кариерата си... Излезна информация, че Teлемундo не е искал да ми поднови договора, това не е вярно, аз все още имах да правя две теленовели с тях."


 Новите й планове:
"Ако направя проект скоро, ще трябва да си струва много и когато казвам да си струва, значи да е супер важна роля, да е важна за кариерата ми, защото съм много щастлива като майка, много се радвам, че мога да споделям всяка секунда, всяка минута с моето момиченце, което е толкова малко. Тя е едва на година. Много съм благодарна на небето, на Вселената, на Бог, че мога да направя това и да бъда 100% майка", каза тя.

"Това не означава, че ще се откажа от кариерата си, просто спрях и ще избера следващия си проект много добре, защото очевидно искам да е нещо, което ми помага като актриса, нещо, което ме кара да раста", поясни Xименa, която се надява да дебютира в Холивуд през голямата врата.