събота, 16 март 2019 г.

Скарлет Грубер за любимите си сцени, любовта и още нещо...


Скарлет Грубер е щастлива в личен и професионален план.


На 17 март, неделя, в Мексико тръгва вторият сезон на "Непознатият" (El desconocido), където венецуелката играе Карла Маркес, половинката на "Ел Чоло" Адриан. Първият сезон е бил направен по истински събития, докато вторият е напълно измислен, но вдъхновен от реалността на хиляди хора, свързани с наркотрафика.

Карла Маркес е мексиканска регионална музикална певица, половинка на "Ел Чоло" Адриан. Талантлива, интелигентна, страстна и много независима жена. Свикнала да оцелява в насилствен и мачо свят, Карла Маркес знае как да се защитава, използвайки чара и пистолета си. Тя обича Чоло и го подкрепя безусловно. Но след като открива, че е бременна, професионалният й и личен живот се сблъскват и взема решение, което ще промени съдбата й и хода на историята.

30-годишната красавица е участвала в големи продукции на латиноамериканската телевизия и кино и мечтае да премине на англоезичния пазар. Въпреки че от малка е пред камерите, славата не я е привличала. "Никога не съм искала да бъда известна. Моята мечта като актриса е да докосвам сърцата на хората, които гледат моите продукции и да ги карам да изпитват някакви емоции. Никога не съм искала да бъда известна", споделя тя и допълва: "Мисля, че славата е резултат от добра работа, хората да се свържат с теб и да те следват."

В този сериал Скарлет си партнира с мексиканския актьор Гийермо Иван (От другата страна на стената, Телемундо). "Научих много от Гийермо Иван. Винаги се цени актьор, който е изцяло отдаден на снимачната площадка. Той е прекрасен човек, красив отвътре и отвън. Човек, от когото научих много."

Трудни са й екшън сцените, в които трябва да бяга с оръжия. "Ужасна съм, като бягам, затова трябваше да тренирам, защото съм ужасна, като бягам", признава актрисата от "Земя на честта".

Но кои са любимите й сцени?
"Обичам сцените, които ме разчупват емоционално като актриса, драматичните сцени, емоционалните сцени", признава Грубер.

Верните й фенове знаят, че танците заемат важна част в живота й. 

В личен план е щастливо влюбена. "Имам връзка, която ми дава голяма спокойствие и това ценя най-много. Като актриса ми е нужно това спокойствие и в този момент съм много щастлива", казва актрисата за своята половинка, мексиканския актьор Джузепе Гамба (Росарио Тихерас, В капан).