понеделник, 25 март 2019 г.

Вие пожелахте: Кармен Ауб


Едно от обещаващите лица на телевизията, тъй като на 29 години триумфира в Мексико и САЩ благодарение на супер сериала "Господарят на небесата", един от най-важните сериали в момента.


Кармен се появява за първи път на екран едва на 9г. като репортер на детско предаване на Телевиса. "Актьорската ми кариера започна като игра. От малка исках да стана актриса. На 7г. си записвах теленовелите на видеокасета и я слагах на пауза, за да уча диалозите. Обичах да играя теленовелата на Лусеро "Любовни връзки" с тризначките. Майка ми се ядосваше, защото ми правеше много хубави прически за училище, а аз накрая бях разрошена, тъй като играх трите героини и си сменях прическата, за да бъда всяка една от тях. Татко ми каза един ден: "Кармен, искаш ли да си актриса?" Тогава осъзнах, че искам да стана актриса!"

Актрисата с мексикански произход, която покори зрителите с участието си през 2010 в телемунделата "Къде е Елиса?", "Лоши момичета", през 2011/2012 в "Надежда за сърцето", през 2013 в "Забранена страст" и от 2014 досега играе Рутила в "Господарят на небесата", се превърна в една от най-обичаните млади актриси. Не се страхува от нищо, не съди, обича да научава нови неща и да прави разлика. Весела, любопитна, позитивна, спонтанна

Засега Кармен Ауб е фокусирана върху седмия сезон на хитовия супер сериал "Господарят на небесата" и след известни проблеми се връща на снимачната площадка, за да продължи с участието си.

- Кое е най-голямо предизвикателство засега за теб като актриса?
Всяка роля е предизвикателство. Например, с "Къде е Елиса?" да изпълня едно момиче, емо, което се режеше, да разбера тези хора, да разбера защо го правят, да могат тези момичета да се идентифицират с мен е предизвикателство. С "Лоши момичета" трябваше да играя момиче от обществото, което видимо се прави на друга, а вечер си слага перука, за да е свободна. Това също е предизвикателство. С Рутила фактът, че е преминала през толкова много неща, толкова дълга роля, предизвикателството тук е да държа зрителите залепени за нея, да разберат защо тя взема тези решения. Всяка роля е предизвикателство.

- Как определяш развитието си от "Лоши момичета" до "Господарят на небесата"?
Мисля, че доста израснах, не само като човек, но и като актриса, живях на различни места - в Колумбия, после се върнах в Мексико, после пак в Колумбия, след това в Маями, където израснах и където е семейството ми, после отново в Мексико за "Господарят на небесата". Тези промени, да съм заобиколена от хора, на които се възхищавам като Фернанда Кастийо, Лиса Оуен, Раул Мендес, да се уча от тях, да съм далеч от дома ме кара да се развивам като личност и да открия, че имам страст към това, което правя, и съм дисциплинирана.

- Страх ли те е, че ще те свързват само с един вид роли?
Разбира се, винаги го има този риск, когато имаш късмета и благословията да участваш в толкова успешен проект. Въпреки това, харесва ми да гледам позитивната страна на това да съм тук, вместо да се тревожа за това.

- Кои сцени са ти били най-трудни да изиграеш като Рутила?

Насилието. Една сцена, в която ме "изнасили" актьорът Себастиан Ферат. С него не се познавахме и беше доста дълга серия от сцени, която снимахме, и доста динамична. Буквално беше така: "Здравей, приятно ми е, ти ли ще ме изнасилиш?" Имах късмета, че Себастиан е голям професионалист. Получи се много добре, но подобни сцени като жена те бележат и те карат да разбереш хората, преминали през това.

- Как се чувстваш с всички тези актьори?
Харесва ми да се чувствам сякаш съм в училище. Всички са големи професионалисти и всеки един ми остави нещо, за да ги помня винаги.

- Kакво ще стане с Аурелио (Рафаел Амая) и Матиас Новоа в "Господарят на небесата"?
Не знам какво ще стане с историята на Аурелио, с историята на Рутила. Не знаем какво ще стане с Рафа, всички сме в очакване. 

- Какъв е Рафаел Амая?
Обожавам Рафаел, той е много готин.

- Получи голяма популярност с този супер сериал. Коя част от славата не ти харесва?
Като актриса се налага да правя много саможертви, най-вече заради времето, което изисква тази професия, и понякога е трудно да се разделям между работата, семейството, приятелите, професионалното време. Понякога не можеш да присъстваш във важни моменти и понякога трябва да се усмихваш в трудни моменти, но накрая всичко си струва.

- Кой е най-добрият съвет, който са ти давали за личния и професионалния ти живот?
Два са. Първият е да ги разделям един от друг, да ги живея поотделно. Кариерата е много изискваща, трудно е да поддържаш личния си живот дискретно, така че търся баланса. Работата не е всичко, човек трябва да отдаде нужното и на семейството, приятелите, на себе си и на това, което ни прави по-добри. Другият съвет е дисциплината - без нея не става. Трябва да си точен, да учиш, да преследваш сериозно мечтите си, да правиш всичко със страст и да ВЯРВАШ В СЕБЕ СИ!

- Ако не беше актриса, какво щеше да работиш?
Психологията ме привлича и казват, че съм добра в даването на съвети. Хората обичат да говорят с мен, защото ми харесва да ги слушам. Може би с това щях да се занимавам.

- С кого би искала да оглавиш теленовела?
Бих искала да работя с Иван Санчес...

- Ти си успешна и в кариерата ти има много его и завист. Как успяваш да си здраво стъпила на земята?
За щастие, сестра ми винаги ме сваля на земята. Тя е много искрена! Затова, когато приключа даден проект, се връщам в Маями при семейството си, обичам да съ с тях, да се връщам към корените си и да се радвам на живота, да уча, да спя. Аз съм несигурна, но те ми помагат да вярвам в себе си.

- Преди известно време беше жертва на изнудване заради твои интимни снимки, които накрая ти самата публикува в профила си. Това навреди ли ти?
Стана ми тъжно, че има лоши хора, които искат да се възползват... бях млада, влюбена в приятеля си, но такъв е животът и ако бях потърсила отговор на въпроса защо, щях да се депресирам. Затова реших да затворя тази страница и да продължа напред. От това преживяване научих, че не бива да се оставяме, трябва да решим проблема на мига и да не се оставяме да бъдем жертви.